ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

חיים בריא: משלבים בריאות וחויה

אורח חיים בריא? עם מסחטת המיצים של Sauter תהפכו את התהליך לחוויה • אחת השיטות הידועות והמהירות לניקוי רעלים היא דיאטת מיצים • כך תשלבו בריאות וחויה

חיים בריא: משלבים בריאות וחויה
צילום: יח"צ סאוטר

אחת השיטות הידועות והמהירות לניקוי רעלים היא דיאטת מיצים. ישנם אנשים שבוחרים בשתיית מיצי פירות וירקות טריים למשך תקופת זמן קצרה של ימים בודדים, וישנם כאלו המעדיפים לשלב שתיית מיצים בתפריט של אורח חיים בריא יום יומי.

עקרונות דיאטת המיצים בנויים על צריכת ירקות טריים, והפחתה של משקאות אחרים כגון קפה, אלכוהול ומאכלים שונים המכבידים על הגוף.

תפריטי דיאטות המיצים שונים אך בנויים על מטרה זהה: שתיית מיץ טרי שנסחט זה עתה מהפרי או מהירק. לפחות 6 כוסות מיץ ביום, ויש כאלו שמאפשרים שתיה ללא הגבלה.

גם אם אתם לא עושים דיאטת מיצים לניקוי רעלים – שמשמעותה מיצים בלבד לאורך היממה, תמיד טוב לשלב בתפריט הדיאטה הרגיל, מיצים ירוקים. מיצים אלו מאזנים את רמת ה-pH  ומעניקים מלאי של ויטמינים, מינרלים, אנזימים, חלבונים וחמצן.

תקופת 'אחרי החגים' היא התקופה הנכונה ביותר לבחור את ניקוי הרעלים או דיאטה נכונה עבור הגוף. הכנה בריאה לחורף, והסרת כמויות המזון שאכלנו בחודשים האחרונים. מומלץ לרכוש את מסחטת המיצים האיכותית ביותר, שתהפוך את חוויית ההכנה לנעימה וטובה.

מסחטת מיץ Sauter דגם JE929 – המושלמת להכנת המיצים שלכם. מסחטת פירות קשים מקצועית ביותר, בעלת חמש מהירויות שונות, כאשר מהירות המנוע עולה בקצב אחיד לשמירה על חיי המנוע. יש לה מיכל ענק לאיסוף פסולת, ויכולת סחיטה גבוהה שמוציאה מהפרי את המקסימום. כוס מזיגה גדולה ומיוחדת ועוצמה גבוהה כדי לעשות את עבודת הסחיטה מהירה ויעילה. המכונה מגיעה בצבעי שחור או אדום בגימור נירוסטה.

להשיג בחנויות המובחרות

בריאות מיץ פירות וירקות דיאטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד