י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'בלאק פרידיי': כך תבצעו קניה בטוחה ברשת

לקראת חגי הקניות הבינלאומיים: הכי בטוח לשלם עם כרטיסי נטענים של בנק הדואר • כרטיס ויזה מט"ח נטען דולרי בשיתוף ויזה או מאסטרקארד טעון בשלושה מטבעות: אירו, שקל וליש"ט

'בלאק פרידיי': כך תבצעו קניה בטוחה ברשת
קניות מחו"ל צילום: דוברות דואר ישראל

לקראת חגי הקניות הבינלאומיים בנובמבר ובדצמבר, יוצאת חברת דואר ישראל במבצע, ומציעה כרטיסי מט"ח נטענים ומשולמים מראש של בנק הדואר, עם שליח חינם עד הבית. במהלך כל חודש נובמבר ניתן להזמין באתר דואר ישראל כרטיסי מט"ח נטענים של ויזה או של מאסטרקארד העולמית ולקבל אותם באמצעות שליח חינם עד הבית. עלות הכרטיס 45 שקל להנפקה ראשונה. המבצע עד 30 בנובמבר 2018.

אבי בלו, מנהל בנק הדואר, מסר "ככל שהסחר המקוון מתפתח, אנו רואים גידול גם ברכישת הכרטיסים הנטענים. כרטיסי המט"ח הנטענים מאפשרים רכישות בכל אתרי הסחר המקוון הישראליים והבינלאומיים, באופן קל, נוח ובטוח וללא חשש מהונאות. הכרטיסים הנטענים מאובטחים ומאפשרים שליטה מלאה בהוצאות, ולכן מתאימים מאוד לבני נוער וצעירים המשתמשים בכרטיס הנטען כתחליף לכרטיס אשראי, כאשר הכרטיס משמש אותם לרכישות באתרים בינלאומיים באופן עצמאי וללא חשש שלהם או של הוריהם לחריגה בתקציב."

אבי בלו- קרדיט: דובורת דואר ישראל

לדבריו, "בנק הדואר מציע שני סוגי כרטיסי מט"ח נטענים – כרטיס נטען דולרי בשיתוף ויזה העולמית, וכרטיס נטען מבית מסטארקארד העולמית הכולל 3 סוגי מטבעות: אירו, שקל וליש"ט. הכרטיסים מאפשרים תשלום באתרים השונים לפי המטבע הרצוי, לרכישות באינטרנט או לרכישות בבתי עסק ארץ ובחו"ל ומאחר והם אינם מחוברים לחשבון בנק, הרי שהם הבטוחים ביותר לקניות".

מסקר שערכה חברת דואר ישראל בתחילת 2018 באמצעות 'מכון שילוב 'I2R' במדגם מייצג בקרב בני הנוער היהודיים באוכלוסיה, עולה כי גיל הקניה הממוצע באינטרנט של בני נוער הוא 14, כאשר 17% מבני הנוער שקונים ברשת הם מתחת לגיל 12. עוד נמצא, כי מעל 70% מבני הנוער נעזרים באחד ההורים או האחים, על מנת לבצע את התשלום בעת הזמנה באתר מחו"ל.

כרטיסי המט"ח הנטענים של בנק הדואר מיועדים ללקוחות כל הבנקים ומשמשים לרכישות בטוחות באינטרנט, בטלפון ובמיליוני בתי עסק בחו"ל, המכבדים כרטיסי ויזה או מאסטרקארד. הכרטיסים מאפשרים הטענה עד 20 אלף שקל, הם בתוקף ל-5 שנים ומאפשרים בנוסף גם משיכת מזומנים במכשירים אוטומטיים ברחבי העולם. הכרטיסים כאמור אינם מקושרים לחשבון בנק, ולכן אינם חושפים להונאות את פרטי חשבון הבנק של הרוכשים באתרים. במקרה של גניבת הכרטיס, הכסף מאובטח ויוחזר ללקוח.

הכרטיסים של הדואר- קרדיט: דוברות דואר ישראל

לאחר רכישת הכרטיס שעלותו 45 שקל והטענתו בפעם הראשונה, הוא ניתן לטעינה חוזרת רב פעמית בסניפי הדואר בתשלום בשקלים או במט"ח (על פי סוג הכרטיס). טעינה חוזרת של הכרטיס בשקלים למטבע זר מומרת לשערי ההמרה של בנק הדואר וכרוכה בעמלה של 0.8% מסכום הטעינה (מינימום 7 ₪) ועלות עמלת טעינה בשקלים למטבעי שקלי הינה 2%. ניתן לטעון את הכרטיסים באמצעות סניף הדואר בתשלום מזומן ובכרטיס אשראי, או באמצעות העברה בנקאית לכרטיס ללא צורך להגיע לסניפי הדואר.

ניתן לרכוש את כרטיסי המט"ח הנטענים באתר החברה וב 700 הסניפים והסוכנויות ברחבי הארץ. מבצע שליח עד הבית חינם ימשך עד סוף נובמבר למזמינים כרטיסי מט"ח באתר דואר ישראל בלבד.

דואר אינטרנט רכישה קניות און ליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד