י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההתעללות המזעזעת > 100 מטר מהילדים

אלה הם תנאי שחרורה של האם 'המפלצת'

כמעט חודש מאז פרוץ הפרשה המזעזעת, אודות זוג הורים חרדים מבני ברק, החשודים בהתעללות באחד עשר ילדיהם, מעצרו של האב הוארך ואילו האם שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים | 'בחדרי חרדים' עם ההתפתחויות העדכניות בפרשה

אלה הם תנאי שחרורה של האם 'המפלצת'
זוג חרדי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

26 ימים לאחר חשיפת הפרשה: תושבת בני ברק החשודה בהתעללות ב-11 ילדיה, שוחררה למעצר בית מוחלט למשך חודש, עם התחייבויות וערבויות והרחקה מירושלים ובני ברק. מעצר בעלה הוארך ביום חמישי עד למחרתיים (שלישי).

השופט עלאא מסארווה מבית משפט השלום בתל אביב, החליט לשחרר בתנאים מגבילים את תושבת בני ברק בת 44, החשודה בהתעללות חמורה ב-11 ילדיה.

"מה שזעקנו לכתחילה התברר כנכון" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד נדב גדליהו שמייצג את האם. "מדובר בתיק רווחה יותר מאשר בתיק פלילי. האם עמלה לגידול 11 ילדיה כמיטב יכולתה. וכוחותיה הם דלים, אולם לא הייתה לה חס ושלום שום כוונה פלילית במעשים כאלו ואחרים" אמר.

בתנאי שחרורה, היא תשהה במעצר בית מוחלט בעיר רחובות, למשך 30 יום בהם תהיה בפיקוח של שני מפקחים (בני זוג) שהתחייבו בסכום של 10,000 ש"ח, כי החשודה תהיה בפיקוחם 24 שעות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שחרור החשודה למעצר בית, הוא לבקשת משטרת מרחב דן ועל דעת פרקליטות מחוז תל אביב, שמלווים את התיק מראשית החקירה.

החשודה עצמה, הפקידה סכום של 3,000 ש"ח והתחייבה בסכום של 10,000 ש"ח וכן ערבות צד ג'. במהלך מעצר הבית, נאסר על החשודה ליצור קשר עם מי מהמעורבים, עדים או מתלוננים.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי האם החשודה, אף הורחקה מהערים ירושלים ובני ברק למשך חודש ימים וכן הרחקה של לפחות 100 מטר מכל מקום בו שוהים ילדיה. נאסר עליה לצאת מישראל למשך חצי שנה, כאשר הדרכון שלה יישאר במשטרה.

לדברי פרקליטה עו"ד נדב גדליהו, שהותה במעצר במשך 26 ימים, "היה במובן מסויים מנוחה עבור האשה הזו, כאשר היא בעצמה הייתה קורבן בתא המשפחתי. עתה היא תתפנה לשקם את חייה וחיי ילדיה. אין ספק שנס חנוכה אירע לה, ואני שמחתי להפעיל את כישוריי להצלחת המהלך כולו ועשיית הצדק".

בפרשה שסוקרה בהרחבה ב'בחדרי חרדים', מאז פורסמה לראשונה לפני 26 ימים, כאשר בני הזוג מבני ברק נעצרו בחשד לשורה של התעללויות באחד עשר ילדיהם. בנוסף, ההורים חשודים במעשים אסורים וחמורים שביצעו בחלק מילדיהם.

השופט התרשם מחומר החקירה שהוצג בפניו במהלך הדיונים האחרונים, ובשבוע שעבר אמר כי החשדות כלפי האם הולכים ומתחזקים עם העמקת החקירה, כאשר מדובר על פי החשד בעבירות ברף גבוה מאוד, של אלימות, הזנחה, איומים ועבירות נוספות.

פרשת ההורים המתעללים התעללות בילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד