י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא מתחילים אם לא מסיימים"

נתניהו פתח בקמפיין רשת נגד השימוע • צפו

ראש הממשלה ממשיך בכל האמצעים להדוף את הכוונה לקיים לו שימוע בזמן בחירות, דבר שעלול להזיק לשלטון הימין ואולי אף להביא להחלפתו | צפו בסרטון שהעלה הערב לחשבון הפייסבוק שלו

נתניהו פתח בקמפיין רשת נגד השימוע • צפו
נתניהו בסרטון הערב צילום: מתוך פייסבוק

בעוד הכותרות עוסקות בתיקי נתניהו ובאפשרות שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, יקיים לו שימוע לפני הגשת כתב אישום, עוד קודם הבחירות, יוצא ראש הממשלה בקמפיין וידאו, שאומר: "לא מתחילים בשימוע לפני הבחירות, אם לא מסיימים אותו לפני הבחירות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, העלה הערב סרטון, בו הוא מעביר מסר לתומכיו ובעיקר ליועמ"ש, באמצעות משל, כפי שלא ניתן להחזיר את היד הקטועה של הגנב אחרי שזוכה (כפי שנוהגים לעשות בכמה מדינות במזרח התיכון), כך לא יהיה ניתן להחזיר את הבחירות באם אזוכה, לכן הוא מעביר מסר לגורמים המשפטיים, "לא ניתן לפתוח בהליך שלא יסתיים קודם הבחירות".

הדברים הגיעו כהמשך לדברים שאמר נתניהו בסרטון אחר שפרסם ביום חמישי האחרון, כשטען כי, "במשך שנים מפעילים מפגיני השמאל והתקשורת לחץ בריוני ולא אנושי על היועץ המשפטי לממשלה כדי שיגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר - גם כשאין כלום".

נתניהו אמר עוד כי, "הלחץ הזה מגיע לשיאו בימים אלה. מנסים לכפות על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות על ידי הזמנתי לשימוע - כשידוע מראש שלא ניתן לסיים את השימוע עד הבחירות".

"לא ייתכן לפתוח בשימוע לפני הבחירות, אם לא ניתן לסיימו עד הבחירות", הצהיר נתניהו והוסיף לתקוף, "לא יעלה על הדעת שהציבור ישמע רק טענות של צד אחד ולא ישמע את התשובות של הצד השני".

"הרי השמעת התשובות הביאה פעם אחר פעם לסגירת תיקים בעבר. זאת בדיוק הסיבה שאף פעם לא פתחו בשימוע לפני הבחירות אם לא יכלו לסיים אותו עד הבחירות".

"וזאת בדיוק הסיבה שהשמאל מנסה לעשות עכשיו את ההיפך, כי המטרה שלו ברורה: לנסות להדיח ראש ממשלה באמצעות משפט שדה וגניבת הבחירות מכם, אזרחי ישראל", האשים ראש הממשלה.

בנימין נתניהו שימוע חקירות נתניהו בחירות 2019 היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד