י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פינוק לעובדים: סיור קולינרי מרתק

ארגונים, משרדים ומפעלים, גדולים כקטנים, יודעים היטב שכדי לגרום לעובדים שלהם לחייך כל יום מחדש, צריך לפעמים קצת לפנק • ימי הגיבוש לעובדים היא דרך נפלאה לבטא את ההערכה שלכם כמעסיקים, לעובדים הנפלאים, להוציא אותם מהשגרה ולתת להם להשתחרר, ליהנות ולשמוח בזמן איכות עם החברים לעבודה ולהעניק להם הזדמנות להכיר עוד ועוד אנשים בחברה

פינוק לעובדים: סיור קולינרי מרתק
סיור קולינרי צילום: יח"צ

ארגונים, משרדים ומפעלים, גדולים כקטנים, יודעים היטב שכדי לגרום לעובדים שלהם לחייך כל יום מחדש, צריך לפעמים קצת לפנק. ימי הגיבוש לעובדים היא דרך נפלאה לבטא את ההערכה שלכם כמעסיקים, לעובדים הנפלאים, להוציא אותם מהשגרה ולתת להם להשתחרר, ליהנות ולשמוח בזמן איכות עם החברים לעבודה ולהעניק להם הזדמנות להכיר עוד ועוד אנשים בחברה.

איך מארגנים יום גיבוש מוצלח? הבעיה מתחילה כאשר מנהלי משאבי האנוש או מנהלי האדמיניסטרציה מתחילים לחפש את הפעילות המתאימה ביותר לעובדים שלהם. ההיצע הוא ענק והרעיונות כולם נראים מדהימים, אבל האם הם מתאימים לכולם כאחד? האם לבחור ביום גיבוש אתגרי או בפינוקים של ספא? טיול רגלי ובתומו מסעדה או דווקא רכיבה על סוסים באוויר הפתוח? איך בוחרים את החוויה הטובה ביותר לעובדים?

טעים ונעים להתגבש

אי אפשר ליהנות ממש מחוויה אם היא לא כוללת אוכל, והרבה! רוב הישראלים בונים את הפעילות או את המפגשים שלהם, סביב נושא האוכל – בראנץ' למשפחה בשבת, פיקניק עם כל החברים, חוגגים ימי הולדת במסעדות וגם בזמן הקניות, תמיד מחפשים אחר הטעימות בסופר או בשוק, העיקר לאכול ולטעום הרבה דברים קטנים ונפלאים.

אם זה כך, אין סיבה שיום הגיבוש לא יהיה מלא באוכל ואם כבר, למה להסתפק רק במסעדה אחת כשאפשר לטעום המון המון סוגים של אוכל טוב? למה להתפשר על פעילות אחת אם אפשר לשלב גם סיור קולינרי שכולל גם טיול היכרות מעמיק באזור הנבחר, גם קצת היסטוריה וגם לא מעט קוריוזים משעשעים וסיפורים? אי אפשר הרי לקלוע לטעם של כולם במסעדה אחת או בקייטרינג אחד, לכן כדאי לגוון ולאפשר לכל אחד ליהנות מהטעמים שמתאימים לו, ביום שלם שמרכז את כולם, ממנת הפתיחה ועד לקינוח, שיעוררו את כל החושים.

אוכל הוא דבר נפלא שמחבר בין אנשים, גורם להם להיפתח, לשמוח, לספר על החוויות האוכל האישיות שלהם, לדבר על מתכונים, על ארוחות משותפות ועוד. לכן, אי אפשר להתעלם מהייחוד שהאוכל יעניק ליום הגיבוש ולחיבור הטבעי בין כולם. בנוסף, אוכל הוא לא רק מה שאוכלים ברגע נתון, אלא היכן אוכלים אותו, עם מי, מתי ובאיזו אווירה.

כך לדוגמה, סיור קולינרי הכולל סדנה מעשית בכפר גלילי, גם ילמד את המשתתפים בו על אורח החיים, סגנון הבישול והתבלינים הייחודיים למקום וגם יאפשר להם להכיר תרבות חדשה, לטעום את האוכל שלה ולהכיר סיפורים בני מאות שנים שעברו מדור לדור. לכל מקום הקסם שלו ולכל מקום סגנון משלו וכאשר בתוך כל ההיסטוריה, התרבות והצבעוניות יש גם אוכל טוב ומשובח, אין ספק שיום הגיבוש ישיג את מטרתו וילכד את העובדים כראוי.   

היכן חוגגים יום כייף לעובדים? בסיור קולינרי טעים

אז אם אתם עדיין מתלבטים כיצד לתכנן את יום הגיבוש לעובדים שלכם, אתם יכולים להפסיק לחפש. יש לכם יופי של פינוק למפגש חברתי ולא מחייב עם חברים לעבודה - בלי הסחות דעת, בלי עבודה שנכנסת באמצע, בלי טלפונים ולקוחות, רק אתם, העובדים והמנהלים, ביום שכולו שלכם, יום כייף וגיבוש, שאיך לא, חוגגים עם המון אוכל ישראלי טוב.

מה מיוחד בסיורים קולינריים לימי גיבוש לעובדים? הסיורים הקולינריים מותאמים לאווירת ימי הגיבוש לעובדים והם לוקחים את המשתתפים למסע ריחני, טעים ומעורר, שעוד רבות ידברו עליו. בישראל מגוון של פניני קולינריה, אם בצפון ואם במרכז והם מאופיינים בחומרי גלם ייחודיים לאזור, לצורות הכנה שונות, לטעמים שהשתמרו מאות שנים וגם לטעמים חדשים וכמובן לבעלי המקצוע המיוחדים שיקחו את משתתפי הסיור למחוזות מעניינים ומרתקים.

הצטרפו לחוויה ישראלית תרבותית וטעימה במיוחד, עם סיור מותאם אישית לקבוצה – אם מדובר בסיור קולינרי תל-אביבי, סיור צפוני ואם מדובר בסיור שווקים כגון: שוק הכרמל הססגוני, השוק היהודי האותנטי של בני ברק או השוק הגלילי של נצרת - לבחירתכם בכל איזור בארץ ובכל תכנית שתתאים לצרכי הארגון שלכם.

מחפשים חוויה מיוחדת עבור יום הגיבוש לעובדים שלכם? מעוניינים ביום שכולו כייף ואוכל טוב שישאיר לכם טעם של עוד? מוזמנים לסיור קולינרי שלא תשכחו.

הסיור מיועד לקבוצות פרטיות מאורגנות מראש

הביס המושלם נמצא במרחק קצר ממש. מוזמנים להתקשר ולתאם: 052-6617466 עם גיל להב, מומחה לסיורים קולינריים.

סיור אוכל קולינריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד