י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הרקע נבדק

"הייתה נסערת": נערה נדקרה בתחנה בבירה

סמוך לשעה 7:00 נדקרה נערה בת 14 על ידי גבר שאינה מכירה, כשעמדה בתחנת אוטובוס בשכונת ארמון הנציב | היא אושפזה ב'שערי צדק' עם פגיעות בפלג גופה העליון | הרקע נבדק

תחנת אוטובוס. אילוסטרציה
תחנת אוטובוס. אילוסטרציה צילום: משה מילנר, לעמ

נערה בת 14 שיצאה הבוקר מביתה, נדקרה על ידי אדם שאינו מכירה, ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. המשטרה פתחה בסריקות והרקע נבדק.

הנערה סיפרה על כך לאמה, שדיווחה על כך דקות לפני השעה 7:00 בבוקר, וזו פונתה באמבולנס מד"א לבית החולים שערי צדק בבירה, במצב קל בהכרה מלאה עם פציעות בפלג גופה העליון.

כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות אירוע הדקירה, טרם ברור האם זה על רקע לאומני או פלילי, על פי דיווח הנערה, מדובר לכאורה בערבי.

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי הנערה פונתה ליחידת הטראומה וסובלת מדקירה בצוואר וביד, ומצבה מוגדר קל.

הפראמדיקים של מד"א משה בניטה ואילן גור ארי סיפרו: "כשהגענו למקום, נכנסנו לתוך דירה וראינו נערה כבת 15 בהכרה מלאה ונסערת. היא הייתה עם מספר פציעות בפלג גופה העליון וסיפרה שהותקפה כשהייתה ברחוב. הענקנו לה טיפול רפואי, העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח תוך כדי המשך טיפול כשמצבה קל ויציב."

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שוחח טלפונית עם מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, והשנים סיכמו כי האבטחה סביב מוסדות החינוך ובתוך השכונות תתוגבר מיידית.

חשד לפיגוע דקירה נערה תחנת אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד