י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זהו פרוייקט הדגל שהפך ליעד ההשקעה של הישראלים

"אנו עושים הכל כדי לוודא שהמשקיעים דרכנו יקבלו את התשואה הגבוהה ביותר – בטרחה המועטה ביותר", מסביר מר אורן גזית, מבעלי חברת גרין פארק • "חברת ניהול מקומית בעלת נסיון מוכח מוחזקת בבעלות ישראלית תטפל בהשכרת הדירות בפרויקט, ותדאג לניהול ותחזוקה שוטפת של הנכס; בנוסף, הפרויקט מלווה בידי משרד עוה"ד אברהם ללום ושות', סגן נשיא לשכת עורכי הדין ויו"ר פורום מקרקעין , מה שמעניק רובד נוסף וייחודי של ביטחון למשקיעים".

זהו פרוייקט הדגל שהפך ליעד ההשקעה של הישראלים
הדמיה של הפרוייקט צילום: יח"צ

רובע הנופש הפופולארי ארקדיה באודסה הולך ונכבש אט אט על ידי משקיעים ישראלים שגילו את הפוטנציאל הטמון בהשקעה במרחק טיסה קצרה מישראל ובסכומים הנמוכים משמעותית מהסכומים הנדרשים להשקעה בארץ.

עם 2.5 מיליון תיירים ב-2017 , 3 מיליון תיירים ב- 2018, וצפי לגידול במספר התיירים ב 2019  אודסה שבאוקראינה היא אחד מיעדי הנופש המבוקשים ביותר של השנים הקרובות – מה שמסביר את הצורך ההולך וגדל של חדרי אירוח לתיירים בעיר.

ישראלים רבים לא איחרו לגלות את אודסה כיעד תיירותי, כאשר האוכלוסייה החרדית נהנית מהאפשרות לחופשה כשרה בעיר, הודות לקהילה יהודית פעילה ומשגשגת המונה אלפי אנשים. בעיר שפע מסעדות ובתי קפה כשרים, אירועים תרבות, בתי כנסת המשמשים את הקהילות השונות, וכמובן בית חב"ד פעיל.

כעת, נפתחת האפשרות לישראלים לא רק לתייר בעיר, אלא אף להשקיע באודסה, . חברת גרין פארק מבית A.I.G אחזקות בע"מ בחרה בפנינת הים השחור כיעד שבו מוקם הפרויקט החדש שלה, ODESSA 2020 ארקדיה. הפרויקט כולל 840 דירות נופש להשכרה, וימוקם ברובע הפופולרי בעיר – רובע ארקדיה, הסמוך לחוף הים, פארק מים ועוד שלל אטרקציות תיירותיות המפורסמות בכל רחבי אירופה.

בחברה זיהו כי למרות הביקוש העולה לדירות נופש באודסה, ההיצע עדיין קטן – כאשר בשיא עונת התיירות, בקיץ, חסרים בעיר מאות אלפי חדרים. לפיכך, החליטו בחברה לכוון אל התיירים שבאים לעיר בחיפוש אחר השמש – ולהציע להם דירות נופש ברמה גבוהה במיוחד, שאין דומה לה בעיר.

הפרויקט, שבנייתו תסתיים ב-2020, הינו פרויקט ייחודי הכולל 840 דירות בתמהיל מתוכנן היטב, אשר נותן מענה על הצורך של כלל סוגי התיירים, דירות סטודיו, ובאחרות שניים או שלושה חדרי שינה – ולפיכך מתאים לתיירים בהרכבים משפחתיים שונים, כולל משפחות גדולות אשר יתקשו כיום למצוא מקומות לינה מתאימים בעיר. הדירות נמסרות למשקיעים מוכנות למגורים ולהשכרה וכוללות כל  מה שצריך למגורים בדירה: ריהוט, מוצרי החשמל, מטבח מאובזר וכלי הבית הנדרשים למגורים. 

גולת הכותרת בפרויקט היא מתחם הספא היוקרתי, הממוקם בקומה ה-25 ויכלול בריכת שחייה שקופה תלויה באוויר, חדר כושר מפואר, בריכות מים מינרליים מים המלח, ספא המשמש לטיפולים אסתטיים ורפואה אלטרנטיבית, בריכות בוץ, חדרי סאונה יבשה ורטובה, בית קפה לדיירים ואף אזור מנוחה. הספא החדשני מבטיח זרם יציב של תיירות מרפא בכל עונות השנה ואף תיירות בחודשי החורף אז המחירים בעיר אטרקטיביים במיוחד.

יזמית הפרויקט היא חברת גרין פארק, שמאחוריה שורה ארוכה של פרויקטים בקנה מידה רחב היקף בישראל ובחו"ל. בין היתר, אמונה החברה על יזמות של אלפי דירות בהרצליה, עפולה, רמת גן, באר יעקב; משרדים ומרכז מסחר בנתניה; וכן שכונת וילות ודירות יוקרה ברומניה. על פיקוח איכות הבנייה הפרויקט הופקד מפקח ישראלי, ועל התכנון – האדריכל אסף שאול, מבעלי CPSL- חברת אדריכלים מהמובילות במרכז הארץ.

"אנו עושים הכל כדי לוודא שהמשקיעים דרכנו יקבלו את התשואה הגבוהה ביותר – בטרחה המועטה ביותר", מסביר מר אורן גזית, מבעלי חברת גרין פארק. "חברת ניהול מקומית בעלת נסיון מוכח אשר מוחזקת בבעלות ישראלית תטפל בהשכרת הדירות  בפרויקט, ותדאג לניהול ותחזוקה שוטפת של הנכס; בנוסף, הפרויקט מלווה בידי משרד עוה"ד אברהם ללום ושות', סגן נשיא לשכת עורכי הדין ויו"ר פורום מקרקעין בלשכת עורכי הדין,  מה שמעניק רובד נוסף וייחודי של ביטחון למשקיעים"

"התשואה השנתית הצפויה על ההשקעה בפרויקט היא כ 15%, כאשר דירת סטודיו במחיר של 69 אלף דולר אמורה להניב מדי שנה הכנסות של 14,300 דולר, בנוסף אנו צופים השבחה במחיר הנכס של כ30% עד לתום תקופת הבנייה".

"בהשקעות, התזמון חשוב ביותר ובמרבית המקרים ישמש כגורם המשמעותי בהשקעה מוצלחת , כאן אנו מציעים אפשרות השקעה בנקודת זמן מצויינת, ביעד תיירותי שהפופולריות שלו רק עולה משנה לשנה, במיוחד בזמן שיעדים אחרים, כמו טורקיה ויוון, נחלשים מסיבות שונות. אודסה קרובה מאוד למדינות אירופה ואף  ומציעה לא רק מזג אוויר מעולה, אלא גם אווירה נעימה ותרבותית, וכל זה במחירים אטרקטיביים מאוד. סביר להניח שבעוד שנה או שנתיים, כבר לא ניתן יהיה לרכוש דירות נופש במחירים שכאלה", מסכם גזית.

מתעניינים בהשקעה בפרויקט  2020ODESSA  ארקדיה? מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם
או התקשרו למספר 072-3952-834

השקעות נדל"ן אודסה ישראלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד