י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מפרק את החבילה

האיש העשיר בעולם מתגרש: כמה זה יעלה

שאלת השאלות שמעסיקה את התקשורת העולמית ביממה האחרונה, היא - מכמה מיליארדים יאלץ מנכ"ל 'אמזון' להיפרד יחד עם הפרידה מרעייתו ב-25 השנים האחרונות, עליה הכריז בציוץ בטוויטר | בשלוש מילים: צרות של עשירים

האיש העשיר בעולם מתגרש: כמה זה יעלה
מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס צילום: רויטרס

"אנו רוצים ליידע אנשים על ההתפתחויות בחיינו, כפי שמשפחתנו וחברינו הקרובים יודעים, לאחר תקופה ארוכה החלטנו להתגרש ולהמשיך את חיינו כחברים קרובים. אנו חשים עצמנו ברי מזל שמצאנו זה את זו ומלאי תודה על כל אחת מהשנים שחיינו ביחד", כך בישר אתמול ג'ף בזוס, הבעלים של 'אמזון' בחשבון הטוויטר שלו.

מייסד ענקית המכירות באינטרנט, אשר הונו מוערך בכ-137 מיליארדי דולרים החליט להתגרש מאשתו הסופרת מקנזי בזוס, לאחר 25 שנות נישואין.

מה שהכי העסיק את התקשורת עם הכרזתו הפומבית על פירוק החבילה, היא התמורה שיצטרך בזוס לתת לגרושתו מהונו העתק. זאת בעוד לא פורסמו פרטים לגבי אופן החלוקה, מה שברור מקנזי תצא עם הון רב מספיק כדי להעביר את שארית חייה בעושר ואושר, היות ונישאה לג'ף עוד בטרם הוקמה חברת 'אמזון' שכאמור הפכה אותו לאיש האמיד ביותר בעולם, כך על פי דירוג המגזינים הנחשבים בעולם 'פורבס' ו'בלומברג'.

בזוס הוסיף בהודעתו הפומבית וכתב, "אנו רואים גם עתיד נפלא לפנינו כחברים", כך שהיחסים בין השניים טובים ואינם צפויים להוליד מאבק מכוער ומתוקשר.

כך או כך, הגירושין הללו צפויים להיחרט כגירושין היקרים בהיסטריה. 

גירושין ג'ף בזוס אמזון עשיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד