י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נתניהו לא התרגש והדיח

השר נלחם על מקומו: "זרקו עלינו אבנים"

חבר הכנסת איוב קרא, ששוריין בכנסת היוצאת במשבצת ה"לא יהודים", לא יוכל להתמודד שוב על אותה משבצת לכנסת הבאה, כך החליט ועדת החוקה של הליכוד | קרא עוד ניסה למנוע את ההחלטה ושיגר אל ישיבת הוועדה את בתו בת ה-22 שתנסה לשכנע את חבריה - ללא הועיל | הבוס התאכזב מתפקודו ומאס בו

השר נלחם על מקומו: "זרקו עלינו אבנים"
איוב קרא לוחש על אוזנו של נתניהו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התקשורת ח"כ איוב קרא ששוריין בבחירות האחרונות בליכוד, צפוי גם הוא כמו כמה ח"כים שויתרו על המירוץ ופרשו, לראות את הכנסת ה-21 דרך ערוץ 99, זאת לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לבטל את השיריון ככל הנראה לטובת דמויות מעניינות ואלקטוראליות יותר.

הכתב הפוליטי של 'כאן' מיכאל שמש, דיווח אמש במהדורה המרכזית כי קרא לא הרים ידיים וממשיך להילחם על מקום ברשימה הצפופה של 'הליכוד' לכנסת הבאה. כחלק מהמאמצים הוא שיגר שלשום (שלישי) את בתו אמירה קרא, סטודנטית בת 22 בכדי לשכנע את ועדת החוקה של 'הליכוד' שהתכנסה להחליט לגבי המיקומים ברשימה לקראת הפריימריז שייערכו בל' שבט.

הבת ניסתה לשכנע את יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו שיאפשר לאביה להתמודד במשבצת השמורה ל"לא יהודים" ברשימת הליכוד, אולם מסתבר כי דבריה נפלו על אוזניים ערלות וכי ההחלטה כבר התקבלה מראש.

לפי דיווחו של שמש, בניסיון לשכנע את מנהיג התנועה, גוללה אמירה קרא וסיפרה, "ספגנו התקפות קשות בגלל חוק הלאום, אבל נשארנו נאמנים. איש מהיושבים כאן לא שילם מחיר כל כך יקר על תמיכה בחוק הלאום".

הבת המשיכה לנגן על מיתרי ליבם של קברניטי 'הליכוד' באומרה: "אני ומשפחתי ספגנו התקפות קשות, זרקו לנו אבנים על הבית, למרות זאת נשארנו נאמנים לראש הממשלה ולליכוד".

חרף דבריה שיצאו מן הלב, ראש הממשלה החליט בתום הדיונים, שלא לשנות את החלטתו וזאת בשל אכזבתו מתפקודו של איוב קרא כשר התקשורת.

נתניהו סיכם את הקדנציה של קרא עם שורת פעולות שלא אהב, כמו הדחתה של יו"ר הרשות השנייה יוליה שמאלוב ברקוביץ, לאחר שאיימה לפגוע ב'ערוץ עשר'. וכן התבטאויות ותקריות מביכות שכמעט והסתיימו בסכסוכים דיפלומטיים שעלולים היו להיות אל חזור, כמו זו שאירעה עם השר קרא בדובאי.

בתוך כך, הבוקר מדווח הכתב הפוליטי של גל"צ, מיכאל האוזר טוב, כי השר איוב קרא, שוקל להריץ את בתו אמירה, במשבצת המשוריינת לנציג לא יהודי ברשימת 'הליכוד' לכנסת - זאת במידה ולא יתאפשר לרוץ בה בעצמו.

איוב קרא בחירות 2019 הליכוד בנימין נתניהו שיריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד