י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות הפרסום ב'בחדרי'

עיריית בני ברק מטפלת בליקויים החמורים

לאחר סערת הוואטסאפ הבני-ברקית על הליקויים החמורים בעיר ועל הבורות המסוכנים - בעיריית בני ברק החלו לפעול • גלריה מהשטח

עיריית בני ברק מטפלת בליקויים החמורים
עובדי העירייה מבצעים את התיקונים צילום: באדיבות המצלם

בימים האחרונים הגיעו פניות רבות מצד תושבים על ליקויים חמורים ומסוכנים בכבישים ברחבי העיר בני ברק.

תושבים התלוננו גם על בורות רבים שנפערו בשל מזג האוויר הסוער שפקד את ישראל, ולא פסח על עיר התורה; כאשר במקרים מסוימים יש בליקויים סכנת נפשות של ממש. 

'בחדרי חרדים' חשף את הדברים בעקבות סערת וואטסאפ שהתחוללה בבני ברק, בשל התלונות הרבות.

ואולם, לאור ריבוי התלונות וחומרת הדברים, בעיריית בני ברק החלו לפעול להסדרת הליקויים. צוותים מקצועיים החלו לטפל בבורות ובנזקים בכבישים, כאשר אליהם מתלווה ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין.

לדברי בכירים בלשכת ראש העיר, "במרבית המקומות מדובר בתשתית לקויה שהוזנחה במשך שנים רבות, שיש לטפל בה באופן מעמיק ולהסדיר את הדרכים לטובת התושבים - הן אלו הנוסעים ברכבים והן הולכי הרגל".

עוד אומרים הבכירים כי לצד הטיפול הנקודתי והמהיר, מתכוון ראש העיר לכנס בימים הקרובים בלשכתו בעירייה דיון בהשתתפות תשתיות "מי ברק" והמוקד העירוני, תוך דרישה להכין תכנית עבודה מסודרת לפתרון הבעיה ולהסדרת הנושא באופן מקצועי וראוי לטובת תושבי העיר.

"כל מי שנתקל במכשול או בנזק עירוני סביבתי אחר מוזמן להתקשר ללשכה ולדווח והדבר יטופל", אומרים בלשכת ראש העיר.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד, התריע בישיבת מועצה בשלהי 2018 ואמר "כידוע אנחנו בעיצומו של החורף, אבל נראה שמה שברור כל כך למאות אלפי תושבי בני ברק, נופל כהפתעה מוחלטת להנהלת העירייה - רבותי, בחורף יורד גשם, וכשלא נערכים לקראתו הוא יוצר נזקים קשים".

הוא סיפר לראש העיר וחברי המועצה "קיבלתי הרבה מאוד תלונות של תושבים, על הצפות, על כבישים מרוטשים, על בורות, על תשתיות לקויות".

"כולכם ראיתם את הסרטון ההזוי של בית הספר, שהרבי בכיתה מלמד עם מטרייה, ועל הילדים יורד גשם. לא פחות! ילדים קטנים נאלצים ללמוד תחת מטר סוער, וראשי העיר עסוקים בהעברות של מיליוני שקלים למטרות תמוהות והזויות. אני באמת מנסה להבין, אין גבול לאטימות?!".

לסיום אמר וידר: "בני ברק מדורגת כמקום הרביעי בישראל בתשלומי הארנונה, ומה התמורה אדוני ראש העיר? כבישים רעועים, בורות, הצפות ומדרגות שבורות. אני דורש מהנהלת העיר להתעשת".

כבישים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד