י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

איגוד השיווק בחר באלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, כאיש השיווק של שנת 2018

על הובלת אסטרטגיית "צמיחה אחראית" (Responsible Growth) שהפכה את שטראוס למחלבה הצומחת ביותר (בקרב המחלבות הגדולות) והוכיחה  שאחריות כלפי הצרכן מניבה בסופו של דבר גם ערך עסקי לחברה

איגוד השיווק בחר באלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, כאיש השיווק של שנת 2018
שטראוס איצקין צילום: אביב חופי

על רקע הקיפאון ששרר בשנים האחרונות בענף המזון בכלל ובשוק החלב בפרט, מחלבת שטראוס ניצבה בפני אתגר אסטרטגי כפול: יצירת צמיחה עסקית  בריאה לאורך זמן לצד בנייה מחודשת של  אמון הצרכנים, הן מתוך ה- DNA של שטראוס והן מתוך הבנה שאמון הוא תנאי בסיסי לקיימות העסק לאורך זמן. מתוך תובנה זו, התוותה החברה אסטרטגיה עסקית הדוגלת ב"צמיחה אחראית" – צמיחה עסקית בריאה מתוך אחריות לכלל בעלי העניין ובראשם -הצרכנים. 

איצקין הוביל מהפיכה במחלבות שטראוס החל מהסתכלות מחודשת על הרכב המוצרים, נחישות  בשיפור תהליכי עבודה מול החקלאים, תקשורת שיווקית נועזת אבל בגובה העיניים, פניה ומתן פתרונות לקהל צרכנים מגוון בעל צרכים שונים והפיכת החדשנות למנוע צמיחה עיקרי, במסגרתה הושקו בשלוש השנים האחרונות כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה.

משיקולי האיגוד בבחירה:

"כנגד כל הסיכויים ובניגוד לתפיסה הרווחת שאחריות כלפי הצרכן עולה כסף ואינה מייצרת צמיחה רווחית, הוכיח אלי איצקין שבאמצעות אסטרטגיה וניווט נכון של המהלכים אפשר להיטיב הן עם הצרכנים והן עם חברת שטראוס".

אלי איצקין הינו מנכ"ל מחלבות שטראוס ומכהן בתפקיד זה, מזה כשלוש שנים. לאיצקין ותק של למעלה מ-22 שנים בחברת שטראוס.

 

שטראוס מזון צמיחה עסקית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד