י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בכירי עולם העסקים החרדי מצטרפים לתכנית המנטורינג של 'אחים'

בכירי עולם העסקים החרדי הגלובלי מצטרפים לתכנית המנטורינג של 'אחים גלובל', המפגישה בין אנשי עסקים חרדים בתחילת דרכם לאנשי עסקים בכירים ובעלי ניסיון והכירות מעמיקה עם עולם העסקים לענפיו השונים, במטרה לייצר שיתוף במידע וידע מקצועי לצד פיתוח קשרים וחיבורים עסקיים איכותיים

בכירי עולם העסקים החרדי מצטרפים לתכנית המנטורינג של 'אחים'
יעקב דב מרמורשטיין צילום: דוד ברמן

בשבוע האחרון הגיעו הנגיד הבריטי הרב יצחק שפירא, והנגיד ר' יעקב דב מרמורשטיין, בעליה של חברת ההסעות הפרטית הגדולה בניו יורק - ארה"ב ויו"ר 'בני אמונים', לבקר במרכז אחים בבני ברק. השניים הביעו את נכונותם להצטרף לתכנית המנטורינג הייחודית, בה חברים למעלה משלושים אנשי עסקים בכירים, בארץ ובעולם.

במהלך ביקורו של הנגיד ר' יעקב מרמורשטיין הוא הביע את התרשמותו והערכתו לפעילות 'אחים גלובל', והודיע על הצטרפותו לתכנית המנטורינג הייחודית. מרמורשטיין אמר כי "אני שמח להצטרף לחברי בתכנית המנטורינג, ובמסגרתה אפגש באופן אישי עם אנשי עסקים החברים במרכז אחים, ואחלוק מניסיוני והיכרותי רבת השנים עם עולם העסקים".

יעקב דוב מרמורשטיין - קרדיט: דוד ברמן

ר' יעקב דב, שהחל את דרכו בעולם העסקים לפני עשרות שנים ללא כל אמצעים ובלי הכוונה עסקית, ציין עוד: "אשמח לשתף בתובנות ובידע שרכשתי לאורך עשרות שנות פעילותי בעולם העסקים. אני משוכנע שיחד עם עשרות אנשי העסקים שכבר חברים בתכנית נצליח בס"ד לקדם את הכלכלה החרדית ולאחד את עולם העסקים החרדי בכל העולם".

מרכז אחים מעניקה לבעלי עסקים פלטפורמה אידיאלית לקידום ופיתוח העסק, כולל מפגשי נטוורקינג מקצועיים, במהלכם דנים החברים בדילמות עסקיות ומנתחים יחד עסקאות ומהלכים משמעותיים,  לצד יצירת קשרים והכרויות בעלי פוטנציאל לקידום ופיתוח העסק.

במרכז אחים – בני ברק מעמידים לרשות עצמאים ואנשי עסקים חרדיים שירותי מעטפת  מקצועיים בדרך להצלחה, כולל חברות בקהילת עסקים איכותית ומגוונת, סביבת עבודה חדשנית ונעימה, מפגשים והרצאות מקצועיות בנושאי יזמות, שיווק וגיוס משקיעים ולקוחות, וכן שירותי משרד מלאים ומתקדמים. 

 

אחים גלובל אנשי עסקים מרמורשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד