י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האם שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט?

בקרב ציבור המשקיעים מתעוררת השאלה בה רבים מתחבטים: האם שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט כפי שהיה, או שכבר הגיע לשיאו ולמיצוי כושר התשואה שלו? לכאורה אם נבדוק את הנתונים בשטח, נגלה כי שוק הנדל"ן במדינות רבות בארה"ב טיפס גבוה מאוד במהלך השנים האחרונות  מאז 2010 כך על פי הנתונים שמציגים מומחי הנדל"ן של 'בסדנו השקעות'

 האם שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט?
ארצות הברית צילום: pixsabay

בקרב ציבור המשקיעים מתעוררת השאלה בה רבים מתחבטים: האם שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט כפי שהיה, או שכבר הגיע לשיאו ולמיצוי כושר התשואה שלו? לכאורה אם נבדוק את הנתונים בשטח, נגלה כי שוק הנדל"ן במדינות רבות בארה"ב טיפס גבוה מאוד במהלך השנים האחרונות  מאז 2010. כך על פי הנתונים שמציגים מומחי הנדל"ן של 'בסדנו השקעות'.

יחד עם זאת, המצב הקיים בארה"ב ובמקומות דומים נוספים בעולם, דווקא פותח הזדמנות לשוק של מקצוענים. כלומר, קיימת אפשרות למצוא באזורים מסוימים ובשכונות מתחדשות במדינות שונות בארה"ב, נכסים ספציפיים, הצעות והזדמנויות יוצאות דופן. לשם כך יש להזדקק למומחים שמכירים היטב את השוק המקומי, היודעים את הצרכים הנדרשים באזורים הרלוונטיים והם מקצוענים דיים כדי לצפות את המגמות והתחזיות בענף.

ישי ברסלויער, מנכ"ל חברת SIDRE, מקבוצת בסדנו, המתמחה בנדל"ן ארה"ב, הוא אחד מהם. "אנחנו יודעים למצוא באזורים הנכונים, נכסים ומבנים ישנים הניתנים להשבחה, לרכוש אותם ולשפץ אותם מן היסוד, ולהתאים אותם לצרכים המקומיים"

חברת SIDRE בראשה עומד ברסלויער, היא זרוע הנדל"ן של קבוצת 'בסדנו השקעות', הפועלת בתחום הנדל"ן בארה"ב ומרכזיה ממוקמים בוול סטריט – אזור הסחר העולמי בניו יורק ולה סניף נוסף ברובע ברוקלין בעיר. לנציגי החברה ידע רב על השוק המקומי וכן היכרות מעמיקה ורבת שנים עם קשרים מסועפים מול יזמים מקומיים בעלי רקורד עשיר ומוניטין רב, המציגים יכולות מוכחות והצלחות מרשימות בתחום עסקאות נדל"ן בארה"ב.

מתברר שענף הנדל"ן האמריקני מסמן לאחרונה את קולומבוס, בירת מדינת אוהיו, כתגלית לוהטת. ולא בכדי: העיר נחשבת כאחת החזקות ביבשת מבחינה כלכלית, מציעה תעסוקה בשפע ורמת חיים נוחה, ומככבת ברשימת 10 הערים הטובות ביותר למחיה בארה"ב לפי רשת CNN. קבוצת ההשקעות הישראלית-אמריקנית בסדנו, המתמחה בפיתוח מיזמי נדל"ן והייטק, היתה כצפוי מהראשונות לזהות ולגלות את קולומבוס גם לישראלים.

בימים אלה נערכת בסדנו לשיפוץ מבנה במיקום ראשי ב'דאונטאון' של קולומבוס, סמוך לעשרות מרכזי תעסוקה תאגידיים גדולים כמו גם חנויות, מרכזי בילוי ומוסדות בריאות, חינוך ותרבות. המבנה יכיל שטחי משרדים ומסחר, בהתאמה לביקוש הרב מצד בעלי עסקים וחנויות באיזור. על התהליך תנצח 'SIDRE', זרוע ההשקעות האמריקנית של בסדנו, באמצעות חברת הנדל"ן המקומית 'Alpha Partners' שמנהליה צברו ותק ניכר בהשבחה ובניהול נכסים באוהיו, בניו-יורק ועוד.

לאחר שנים של ביקושים גלובליים עצומים, כולל מישראל, שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט - אך האפשרויות הפתוחות לציבור הולכות ומצטמצמות. קולומבוס מציגה פוטנציאל רווח אדיר, עם גידול עקבי בשכר-הדירה הממוצע מאז שנת 2003 ותחזיות לגידול אוכלוסיה של 40% בין השנים 2017-2020; אך דווקא בשל הצלחתה, קשה לאתר בה שטחים להשקעה. כאן מתבטא היתרון של בסדנו כבעלת נציגות מקומית, קשרים ענפים וידע המאפשרים לה למצוא ולממש הזדמנויות מבטיחות לטובת משקיעיה.

"אם יש לכם כסף להשקעה, אפילו סכום ראשוני, ויש לכם רצון לפריצת דרך אתם חייבים לבוא ללמוד איך עושים את זה נכון.

להשקעה חכמה לא מספיק רק כסף. צריך הבנה בשוק ההשקעות, ידע איך לקרוא אותו, פיזור סיכונים נכון ובעיקר להיצמד לאסטרטגיה ברורה. 

חברת בסדנו מזמינה אתכם להשתתף בוובינר שמדריך בדיוק את כל השלבים האלו "המדריך למשקיע מתקדם" ביום רביעי כ"ט אדר א' 6.3 בשעה 20:30.

תינתן אפשרות לשאול שאלות ולקבל מידע מקיף על עולם ההשקעות מבעלי ניסיון רחב מאד בתחום.

הבטיחו את מקומכם".

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-371-3478 

נדל''ן ארצות הברית בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד