י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סולתם – שיא הסירים

בפרץ של התרגשות והתלהבות השמורה לעקרת חדשה במטבח, את ממהרת להעמיד את הסירים החדשים, פותחת את ספר המתכונים הטרי שקיבלת מדודה רינה ומחפשת מתכון לארוחת צהריים חגיגית, כראוי לזו"צ הטרי • מהר מאוד את מגלה שלבשל בסירים של סולתם, זו חוויה אדירה, נוחה, פונקציונלית ומיוחדת • הבעיה שלך מתחילה כאשר בתום הבישול את מבקשת לנקות את הסיר היפה והמבריק, או שעברו כבר כמה חודשים ואת חוששת שהסיר יאבד מזוהרו • ריאיון עם מיטל רובין מנהלת השיווק של רשת סולתם

סולתם – שיא הסירים
סיר פסטה סולתם צילום: יח"צ

מזל טוב! בין שלל מתנות החתונה, בוודאי שמחת לגלות סירים ומחבתות איכותיים של סולתם, מתנה אולטימטיבית שכל כלה מקבלת.

מזל טוב! אולי היו אלה ההורים המקסימים שלך שציידו אותך בנדוניה מיוחדת מכל הלב.

בפרץ של התרגשות והתלהבות השמורה לעקרת חדשה במטבח, את ממהרת להעמיד את הסירים החדשים, פותחת את ספר המתכונים הטרי שקיבלת מדודה רינה ומחפשת מתכון לארוחת צהריים חגיגית, כראוי לזו"צ הטרי.

מהר מאוד את מגלה שלבשל בסירים של סולתם, זו חוויה אדירה, נוחה, פונקציונלית ומיוחדת. הבעיה שלך מתחילה כאשר בתום הבישול את מבקשת לנקות את הסיר היפה והמבריק, או שעברו כבר כמה חודשים ואת חוששת שהסיר יאבד מזוהרו.

ואיך בכלל מאחסנים סירים ומחבתות בצורה נאותה?

בסולתם נותנים לנו טיפים לשמירה על איכות הסירים:

טיפול נכון בסירים מחומרים שונים

אחד הטיפים החשובים ביותר הוא להבין שכל חומר דורש טיפול והתייחסות אחרת. סירי נירוסטה (פלדת אל-חלד) עומדים בחום גבוה ועמידים לשריטות,

ניתן להכניס אותם למדיח וגם לערום אותם. לעומתם, סירים עם ציפוי Non-stick על יציקת אלומיניום,

דורשים טיפול אחר: יש להשתמש איתם רק בכף עץ, ולנקות אותם עם ספוגית שאינה שורטת את פני השטח. סירים אלו מתאימים לבישולים בטמפרטורה נמוכה עד בינונית, ולא ניתן להקפיץ בהם בחום גבוה או לטגן בשמן עמוק, אחרת האיכות שלהם פוחתת. 

חימום "על יבש" או עם מים– מסייע בהסרת כתמים

במקרה של אורז או פסטה שנדבקו לסיר, תוכלו להקל על הניקוי באמצעות חימום קל של הכלי. משום שמדובר במאכלים דביקים, חשוב לחמם ללא מים, כדי לייבש את הלחות שמדביקה את המזון לסיר. לאחר מכן, הסירו בעדינות את שאריות המזון שהתייבש באמצעות כף עץ.

אם אתם מתמודדים עם שאריות מזון על סיר עם ציפוי  'נון סטיק' Non-stick אפשר להוסיף מים לסיר מיד לאחר השימוש ולהמתין 10 דקות לכל הפחות.  לאחר מכן הסירו את השאריות באמצעות ספוג עדין וסבון כלים, מבלי לשפשף את פני השטח.

סירים של סולתם - קרדיט: יח"צ

הסיר כבר קר והמזון נשאר? הקפאה לילית תקל על המשימה

אם הסיר כבר הספיק להתקרר יחד עם הכתמים והשאריות הדבוקות, ניתן להכניס את הכלי למקפיא. אחרי לילה בהקפאה, הוציאו את הסיר, מלאו אותו במים פושרים ונקו באמצעות כף עץ או אמצעי ניקוי שלא שורט את פני השטח של הסיר. ההקפאה עוזרת להסרה קלה יותר של המזון מדפנות הסיר.

לימון מנקה המון

לימון ידוע בתור חומר ניקוי חזק ויעיל, גם לניקוי סירים - משפשפים את החלק הפנימי של הלימון על האזור המוכתם, ממתינים כ-5 דקות ומנקים עם מטלית יבשה או לחה. יש לשים לב שהסיר יבש לפני הפעולה, כדי להפיק את המרב מהחומציות של הלימון.

אחסון נכון של סירים - הסיר והמכסה בנפרד

אחסון נכון של סירים תורם גם הוא לשמירה ולשימוש שלהם למשך שנים רבות. אחד הטיפים לשמירה על מכסי הסירים, ובמיוחד מכסי זכוכית, הוא לאחסון אותם בנפרד מהסיר עצמו. על מנת לאחסן את המכסים בצורה נוחה, תוכלו להשתמש במתקן לאחסון צלחות או מתקן דומה, כדי לשלוף בקלות את המכסה הנכון.

דאגו לאחסון עם שכבה מבודדת בין הסירים

אם אתם נאלצים להניח מספר סירים בערימה, מומלץ בחום להציב שכבה מבודדת בין הסירים, כמו בד עבה או חומר דומה. ההפרדה נועדה לשמירה על סירים ממכות או שריטות מהסירים הסמוכים, מה שיכול לפגוע בציפוי של הסיר ולהרוס אותו.

אם אתם רוצים להימנע מהערמת סירים אחד על השני, אל תפחדו לתלות את הסירים על מתלים חיצוניים. לסירים יש ערך אסתטי, ובשלנים רבים ישמח להציג לראווה את הסירים מהמותגים האיכותיים שהם משתמשים בהם.

שמי לב, ועוד לפני הכל!

הטיפ החשוב ביותר - לבחור סיר של מותג מוביל ואיכותי, עם אחריות

לצד הצעדים שלכם לשמירה על הסירים, חשוב לבחור בסיר שיש מאחוריו חברה מוכרת וותיקה ובעלת מעבדת שירות, כדי שתוכלו לקבל מענה ופתרונות לכל בעיה ותקלה, ולשמור על הסיר שלכם.

סולתם, חברת הסירים המובילה והוותיקה בישראל, מציעה מגוון סדרות של סירים, עם שילוב בין פונקציונליות, עמידות וחדשנות. סטנדרט הייצור של סולתם גבוה במיוחד, העיצוב של הסירים נקי ועדכני, והחברה גאה להציע פתרונות איכותיים בכל רמות המחיר.

סולתם סירים מטבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד