י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נסיעה נפלאה : היער השחור עם ילדים

חופשות משפחתיות הן חוויות עוצמתיות שזוכרים לאורך שנים רבות • הקו המנחה הוא לתכנן אותם כראוי והדרך המוצלחת ביותר היא הצטרפות לטיול מאורגן למשפחות שבו הכול מתוכנן ומתוזמן מראש

נסיעה נפלאה : היער השחור עם ילדים
טיול ביער השחור צילום: pixsabay

חופשות משפחתיות הן חוויות עוצמתיות שזוכרים לאורך שנים רבות. הקו המנחה הוא לתכנן אותם כראוי והדרך המוצלחת ביותר היא הצטרפות לטיול מאורגן למשפחות שבו הכול מתוכנן ומתוזמן מראש.

היער השחור עם ילדים

טיול ליער השחור עם ילדים הוא אחד המסלולים האטרקטיביים והמיוחדים ביותר באירופה ולכן הישראלים גילו את האזור היפהפה ונהנים משפע האפשרויות המוצע בו.

היתרון הגדול בנסיעה ליער השחור עם ילדים הוא ההיצע העצום של האטרקציות המותאמות לגילאים השונים של הילדים וגם למבוגרים. בזכות המבחר הגדול אפשר לתכנן את השהייה כך שכל אחד יפיק ממנה את המיטב.

מגוון טיולים בטבע

הנוף עוצר הנשימה מוביל את המטיילים לטיולים רגליים יומיים, לשמורות הטבע ובהן נראות תופעות טבע יפהפיות הכוללות מפלים שוצפים ואגמי מים מרהיבים. אפשר לטייל באזור היער השחור עם ילדים בין העיירות הציוריות וליהנות מהנופים הפסטורליים לאורך כל הדרך.

פארקים ופארקי מים

הילדים אוהבים להשתולל על מתקני לונה פארק ולכן רוב המטיילים מגיעים לשטיינוואסן פארק כדי ליהנות ממתקנים ייחודיים הכוללים אתגרים רבים, טיפוס, מגלשות הרים גשר חבלים וגם מקומות למנוחה ולצבירת כוחות מחודשים כמו בית הקולנוע וגן החיות המקסים.

אחד ממסמרי הטיול הוא פארק אירופה המאפשר לילדים להכיר את התרבויות במדינות השונות באירופה, זו הנאה משולבת במופעים מושקעים שמקנה לילדים הרבה ידע שיזכרו לאורך שנים רבות.

בפארקי המים הילדים נחשפים למתקנים חדשים שאת רובם הם אינם מכירים, הם נהנים מיום כיף ומשתכשכים להנאתם במי הבריכות לאורך כל היום.

טיול מאורגן ליער השחור

נסיעה ליער השחור עם ילדים כוללת הרבה מאד לוגיסטיקה, טיסות, בתי מלון, מקומות בילוי, בחירת מסעדות טובות ועוד. אם התכנון אינו מדוקדק ולמארגני הטיול אין את כל הידע כמו לדוגמה מתי פתוח אתר מסוים ומתי לא, הם יכולים לבזבז שעות על חיפוש של מקום מסוים ולהפסיד זמן וכסף רב.

לכן, הדרך המומלצת היא נסיעה באמצעות טיול מאורגן שבו צוות האופרציה והמדריכים מכירים היטב את המסלולים ומתכננים כראוי את הטיול מתחילתו ועד סופו להנאה מושלמת של כל המשפחה.

נופש באוסטריה

אוסטריה היא אחת המדינות היפות ביותר בעולם ולכן נופש באוסטריה הוא קסום. כל תייר נהנה מהאפשרויות הרבות המוצעות במדינה זו המשלבות תרבות כמו זו שאפשר לספוג בזלצבורג או בווינה וגם הרבה מאד טבע. המרבדים הירוקים הנפרסים בכל מקום, שפע של מים במפלים גבוהים היורדים מההרים והעיירות הנידחות שבהן נראים בתים בודדים הן חגיגה לעיניים .

בין המקומות המעניינים כדאי לבקר במערות הקרח ובמכרות המלח החושפות את המטיילים לעולם יפהפה בתוך מעמקי האדמה ומכתיר את הנופש באוסטריה כאחד המקומות המעניינים והמרשימים ביותר בעולם.

אוסטריה היער השחור טיול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד