י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

קנקן חדש: יקבי כרמל מרעננים את הלוגו המיתולוגי

הלוגו החדש יבוא לידי ביטוי בכל הסדרות במהלך השנה הקרובה, לצד השקת סדרות חדשות וילווה בשפה פרסומית חדשה • נדב ארנס-ארד מנכ"ל יקבי כרמל : "אחרי שנה של מיקוד בליבה של פעילות היקב וצמיחה משמעותית, אנו מרעננים את לוגו המותג ומשיקים הצעות ערך חדשות לצרכני היין, שיהוו מנוף לצמיחה עבור יקבי כרמל כיקב הגדול והמוביל בישראל" 

קנקן חדש: יקבי כרמל מרעננים את הלוגו המיתולוגי
לוגו חדש ליקבי כרמל צילום: יוסי רוזנבוים

יקבי כרמל, היקב האהוב והמוביל בישראל, משיקים שפה מיתוגית חדשה במסגרתה חודש לוגו החברה תוך יצירת סינרגיה בין מותג העל יקבי כרמל וסדרות המותג. המיתוג החדש לווה במחקרים, הותאם להרגלי הצריכה של צרכני קטגוריית היין, והושק לצד שפה תקשורתית אחידה, המקשרת את ערכי המותג וחזון היקב: להיות בכל בית ישראלי ולחזק את הרגשת השמחה. 

קונספט העיצוב המחודש מתמקד בשפה אחידה, המוטבעת כלוגו בראש הסדרות השונות. הלוגו משולב עברית ואנגלית, תוך הבלטת סמל המרגלים המוכר בצורניות האובלית, היוצרת מדליה זהובה. השפה האחידה לסדרות היין השונות, תאפשר לצרכן לזהות את יינות היקב ולשקף את ערכי המותג. המיתוג יכלול את כל סדרות היקב, כולל אלו שיושקו בשנה הקרובה, והוא יחל בשלבים ויושלם עד סוף שנת 2019 .

"ב- 2018 התמקדנו בליבת פעילות היקב וצמחיה משמעותית" אמר מנכ"ל יקבי כרמל, נדב ארנס-ארד, באירוע ההשקה, "בשנה הקרובה אנחנו מרעננים  את לוגו המותג ומשיקים הצעות ערך חדשות לצרכני היין, שיהוו מנוף לצמיחה עבור יקבי כרמל, כיקב הגדול והמוביל בישראל". הוא הוסיף ואמר כי: "יקבי כרמל נטועה בהוויה ובתרבות הישראלית, ככזו, היא  מסתכלת קדימה ומתאימה עצמה למציאות המשתנה. כל זאת, מבלי לשכוח את העבר, ותוך שימור יתרונותיה ההיסטוריים. השפה החדשה משקפת זאת היטב, באמצעות שימור הסמל ההיסטורי, המזוהה עם היקב, בשילוב המדליה, הממחישה את איכות ומומחיות היקב, ומשדרת עוצמה של מוביל שוק".

יוסי אדרי, סמנכ"ל מכירות ושיווק של יקבי כרמל: "כיקב הגדול והמוביל בישראל, אנו מובילים את מחלקת היינות בכלל השוק ובמגזר הכללי עם נתח שוק כספי של 25.5% ואת קטגוריות היינות השולחנים עם  נתח שוק  כספי של 22.7%, השנה אנו נמשיך לצמוח, באמצעות המהלך המיתוגי המנגיש לצרכן את הבחירה הבטוחה ביקבי כרמל, לצד השקת סדרות חדשות בקטגוריית היינות השולחניים: סדרת אקסלנס וסדרה נוספת שתצא בקרוב ותפנה לדור המילניום".

עוד הוסיף אדרי:  "לוגו יקבי כרמל והשפה המיתוגית החדשה כוללים בשלב הראשון את סדרות: סלקטד – סדרת היינות המובילה והנמכרת בישראל, באזז - סדרת היינות המובילה בסגמנט המבעבעים, וינו – סדרת vfm, והשקת סדרת הבלנדים Excellence שיינותיה מורכבים משני זנים מובילים, המותאמים לחך הישראלי במחיר שווה ערך לכל כיס.  הסדרות מעוצבות בשפה עדכנית, תוך מתן כבוד למורשת היקב. הסדרות השונות מספקות מענה לחזון, ערכים וייעוד היקב, מעודדות יותר רגעי יין בכל שלב בחיים, עם יינות איכותיים משובחים. במהלך 2019 יעלו היינות על המדף, והשפה המיתוגית החדשה עם לוגו המדליה המוזהבת יהפוך לסימן ההיכר של כרמל"

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "יקבי כרמל ביססה את מעמדה לאורך השנים כחברת היינות המובילה בישראל. סדרת SELECTED הפופולרית היא הראשונה להוביל את מהלך המיתוג של יקבי כרמל, עם לוגו המדליה המוזהבת הכוללת את הסמל המוכר של היקב שייצור בולטות ונראות אחידה בנקודות המכירה".

יפתח פרץ, יינן ראשי: כיינן הראשי של יקבי כרמל, אני עמל ללא הרף על העמקת שיתוף הפעולה בין חקלאי היקב, למחלקה היינית. את שיתוף הפעולה יחוש כל צרכן, בטעמם המשובח של היינות, מכל סדרות היקב ובכל אירוע או חג.

כל יינות 'יקבי כרמל' הינם בכשרות בד"ץ מהדרין, בראשות הגר"א רובין שליט"א

 

יין לוגו מיתוג כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד