י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רכבת הבניה דוהרת קדימה

בג'רוזלם אסטייטס מסכמים את 2018

שנת הכספים 2018 שהסתיימה אך לפני מספר שבועות מהווה ציון דרך, פרק זמן משמעותי לסקירת ההתקדמות בכל המישורים של הפרויקט ההיסטורי בשנלר - ג'רוזלם אסטייטס

בג'רוזלם אסטייטס מסכמים את 2018
הפרוייקט בבניה צילום: יחזקאל חוזסטה

שנת הכספים 2018 שהסתיימה אך לפני מספר שבועות מהווה ציון דרך, פרק זמן משמעותי לסקירת ההתקדמות בכל המישורים של הפרויקט ההיסטורי בשנלר - ג'רוזלם אסטייטס.

מנהלי המכירות במיזם הבנייה היוקרתי, מדווחים כי הביקוש משנים עברו נמשך גם השנה, וכן הגידול העקבי במכירות. בחודש דצמבר בלבד נחתמו חוזים על סך של יותר חמישה עשר מיליון דולר, שהם כחמישים מיליוני שקלים.

זהו סכום מרשים מאוד ביחס לכל פרמטר, המצטרף לסכום מכירות כולל בהיקף של כחצי מיליארד ש"ח (כ 130,000,000 דולר) ובאחוזים - מדובר בכ 70% מהיצע השיווק הנוכחי. ב"ה, נתונים אלו משקפים את אמון קהל היעד הגובר והולך עם התקדמות הבניה בפועל, עמידה ביעדים ואפילו הקדמתם, בדרך לסיום הבניה אשר כבר נראה באופק. המשוב החיובי מגיע אל היזמים מקהילות מפורסמות בארץ ובעולם, ממשפחות חשובות אשר כבר קבעו את מושבם בפרויקט ואלו שבדרך.

ואכן, מי שביקר במתחם הבנייה בחודשים האחרונים יכול כבר לראות כי גם הבניה עצמה נמצאת בהתקדמות מואצת: בשלבים א' ו-ב' הנוכחיים, הושלמה עבודת השלד על תשעת קומותיו בכל חמשת הבניינים: בניין מס' 1 'הכרכוב'; בניין 2 'הכד'; בניין 3 'הדקל'; בניין 12 'הנבל' ובנין 13 'הגביע'. כמו כן, בתוך הדירות מתבצעות עבודות הגמר במרץ, כאשר ברוב הדירות כבר הסתיימו עבודות האינסטלציה, חשמל, ריצוף, טיח וצבע.

בבניינים המתנשאים לרום גובהם, מחופים כעת שטחים נכבדים מחזיתותיהם. בקרוב, עם הסרת הפיגומים ניתן יהיה להתרשם מהאיכות והיופי  אותה הבטיחו היזמים בעת שבישרו על הפרויקט המרהיב כשעוד היה על הנייר.

בסיכומה של שנה גדושה בבנייה ומהירה בהתקדמות, ניתן לבשר על הקדמת הצפי לאורך אבני הדרך בסייעתא דשמיא מרובה. אפשר כבר לסמן V בהצלחה על רבות מאבני הדרך, אנשי המקצוע מגלים כי מרבית הדרך מאחורינו ואפשר לראות באופק את האכלוס. ככל שמתקדם הפרויקט ומוכח בפועל שההבטחות הגדולות אכן מתקיימות במציאות, עולה במקביל הביקוש לרכישת דירה, ומי ש'ישב על הגדר' ממהר לעלות על הרכבת הדוהרת ולהצטרף להצלחה.

ירושלים שנלר בניה נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד