י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לאחר ברכת האדמו"ר: הצלחה מסחררת בדרך לבורסה

כ-100 משקיעים קטנים כבר ההצטרפו להזדמנות חד פעמית להשקעה בחברת A2Z  • ברכת הדרך מכ"ק אדמו"ר מקליוולנד שליט"א • חברת A2Z   בדרכה לקפיצת מדרגה עם מניות החברה

לאחר ברכת האדמו"ר: הצלחה מסחררת בדרך לבורסה
לוגו A2Z צילום: יח"צ

פחות משבוע לאחר פתיחת השערים למשקיעים בחברת  A2Zכ-50% מיעד הגיוס הושלם, בעלי החברה מציינים "הצלחה מסחררת יומיים לאחר ברכת הדרך של האדמו"ר מקליוולנד שליט"א".

לפני פחות משבוע חברת A2Z פתחה את שעריה להזדמנות עסקית למשקיעים, ההזדמנות העסקית נוצרה בעקבות תקנון הבורסה בקנדה המחייב כל חברה המעוניינת לרשום ולסחור במניות החברה בבורסת TSX-V  בקנדה, לפתוח את שעריה בפני מינימום של 200 משקיעים בהשקעה מותאמת לכל כיס. ההזדמנות העסקית סוחפת אנשים שלא חלמו להשקיע במניות בבורסה בינלאומית בניירות ערך של חברות בינלאומיות יציבות ורווחיות.

בתחילת השבוע עלו משלחת בעלי חברת A2Z בראשות מנכ"ל החברה בןצור יוסף אל מעונו של כ"ק האדמו"ר מקליוולנד שליט"א בכדי לקבל את ברכת הדרך לתהליך רישום מניותיה של החברה למסחר בבורסה. תהליך גיוס המשקיעים שעוברת חברת A2Z בימים אלו, יומיים בלבד מאז ברכת האדמו"ר וכבר 50% מיעד ההשקעה הושג ע"י כ-100 משקיעים.

מנכ"ל חברת A2Z בןצור יוסף אמר הבוקר לאתר בחדרי חרדים:  "אנחנו זוכים לסייעתא דישמיא והצלחה מסחררת בזכות ברכת הדרך החמימה שקיבלנו מכ"ק האדמו"ר מקליוולנד שליט"א, אנחנו מרגישים את ברכת הדרך שמלווה אותנו על כל צעד ושעל בדרכה של החברה לקפיצת מדרגה בתחום מניות החברה".  

באפשרותכם לבדוק מי מבין החברים שלכם כבר השקיע במניות חברת A2Z  בהקלקה כאן>>

בורסה מניות הנפקה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד