י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בלעדי • צפו

לאחר הסכסוך: רה"ע והנציג בעירייה התפייסו

לאחר מתחים שהיו ביניהם לאחרונה: ד"ר יחיאל לסרי, מי שניסה להדיח את יו"ר ש"ס בעיר אבי אמסלם - התפייס עם האחרון • השניים התפייסו אמש במעמד הילולת משה רבינו ע"ה באשדוד לאור בקשת רב העיר אשדוד - הרב פינטו • צפו בתיעוד הבלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

לאחר הסכסוך: רה"ע והנציג בעירייה התפייסו
אבי אמסלם ויחיאל לסרי מתפייסים צילום: באדיבות המצלם

לאחר סכסוך מתוקשר, שבשיאו ניסה ראש עיריית אשדוד הד"ר יחיאל לסרי להדיח את יו"ר ש"ס המקומי וממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם - השניים התפייסו אמש במעמד הילולת משה רבינו ע"ה באשדוד. 

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים השניים מתחבקים בסעודת הילולת משה רבינו שנערכה אמש (רביעי) על ידי המועצה הדתית אשדוד, לעובדי ומתנדבי חברא קדישא.

האירוע התקיים בהשתתפות רבני העיר מכל העדות והחוגים, כמו גם הרבנים הראשיים יחד עם ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר ש"ס אבי אמסלם.

בדברים שנשא הרב הראשי לאשדוד הגר''ח פינטו, הפתיע בסיום דבריו את הנוכחים כשביקש מיו''ר סיעת ש''ס המקומית אבי אמסלם ללחוץ את ידיו של ראש העיר ד''ר לסרי, לאחר המתחים שהיו ביניהם לאחרונה, כאמור, וכך עשו השניים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גם הרב עובדיה דהן היה ממובילי השלום בהיותו מקורב שנים רבות לראש העיר לסרי.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי חשף 'בחדרי חרדים' כי לסרי החל בהליך לפיטוריו של אמסלם, בגלל הסערות סביב חילולי השבת בעיר, כאשר היחיד שהעז לצאת ולמחות על כך הוא חבר ש"ס אבי אמסלם.

לאחר הפרסום, הגיב השר דרעי: "אני מגבה באופן מוחלט את אבי אמסלם ומביע את הערכתי הרבה לפועלו באשדוד. אמסלם הוא ראש סיעת ש״ס ויישאר בתפקידו והוא ממלא את תפקידו לשביעות רצוני המלאה", אמר היום יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

לדברי דרעי: "אמסלם הביא לתוצאה מצויינת בבחירות למועצת עיריית אשדוד והוא ימשיך לעמוד בראש הסיעה בתמיכתי המלאה", תוך שהוא מודיע כי הוא מסרב להחליף את אמסלם, חרף בקשתו של ראש העיר לסרי.

אבי אמסלם יחיאל לסרי אשדוד פיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד