י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
איש החינוך והחסד

אסון בארמון הנציב: הרב בלוי נהרג בתאונה

אסון בירושלים: הרב עמרם בלוי ז"ל, מנכבדי חסידי חב"ד בירושלים נהרג היום (חמישי) בתאונה קשה שאירעה בשכונת ארמון הנציב • במשך שנים רבות היה ממנהלי ארגון 'כולל חב"ד'

אסון בארמון הנציב: הרב בלוי נהרג בתאונה
הרב עמרם בלוי ז"ל צילום: מוקד חב"ד

בשעות הצהרים (חמישי) אירעה תאונת דרכים בשכונת ארמון הנציב בירושלים, הרב החסיד רבי עמרם בלוי ז"ל מחסידי חב"ד בירושלים שצעד רגלית, נפגע מאוטובוס ונהרג כשהוא בן 81 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרב ברוך יהודה, מראשי פאג"י בירושלים. סבו היה הרב משה בלוי, יושב ראש תנועת אגודת ישראל בישראל.

המנוח הרב עמרם בלוי ז"ל. צילום: מוקד חב"ד

התאונה התרחשה בתחנת אוטובוס ברחוב עולי הגרדום בירושלים בסמוך לשעה 14:00, הרב עמרם בלוי שעמד בתחנה נפגע מאוטובוס ונלכד תחתיו. שלושה צוותי כיבוי הרימו את האוטובוס מעליו באמצעות מערכת הרמה פניאומטית, וחילצו אותו מתחתיו.

חקירה ראשונית של העלתה, כי נכדו של המנוח, צעיר בשנות ה-20 לחייו, תכנן לנסוע עם סבו באוטובוס. לפי עדי ראייה, כך על פי הדיווח של ישי פורת ב-ynet, בשעת התאונה הנכד היה בתוך האוטובוס. הסב, שתכנן לעלות לאוטובוס, מעד מסיבה בלתי ברורה תחת הגלגלים והנהג סגר את הדלתות והמשיך בנסיעה. מתחילת השנה זו התאונה החמישית הקטלנית שבה מעורב אוטובוס.

אולם למרבה הכאב, לצוותי מד"א ואיחוד הצלה לא נותר דבר לעשות, מאחר והוא כבר היה ללא רוח חיים. צוותי זק"א טיפלו בכבוד המת וכוחות המשטרה ובהם בוחני התאונות שהגיעו פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה, נהג האוטובוס עוכב לחקירה.

רופא על אופנוע מד"א ד"ר מיכאל הרמן סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 80 לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצעתי בדיקות רפואיות אבל לצערי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו במקום."

זירת התאונה. צילום: דוברות כב"ה הירושלים

ד"ר מיכאל הרמן רופא מתנדב באיחוד הצלה תיאר: "למרבה הצער נאלצתי לקבוע את מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. מדובר בהולך רגל כבן 80 שנפגע מאוטובוס".

הרב בלוי ז"ל הה דמות מוכרת בחסידות חב"ד ושימש במשך שנים רבות כמנהל מפעל כולל חב"ד בירושלים.

אחיו הם בין היתר הגר"י בלוי זצ"ל, חבר הבד"צ של העדה החרדית, ויבדלחט"א הרב טוביה בלוי, מרבני חב"ד בירושלים.

ביום שני הקרוב היה אמור להשתתף בחתונת נכדו. הותיר אחריו את יבדלחט"א: רעייתו מרת יהודית שתחי', ילדיו: ר' יעקב מבני-ברק, ר' איציק מכפר-חב"ד, השליח הרב משה, רב המועצה האזורית ערבה-תיכונה, בתו הגב' שרה קוביטשעק מקריית-גת, בתו הגב' שושנה קוט מירושלים, נכדים ונינים.

מסע הלוויה הערב (חמישי) בשעה 23:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

תאונה קטלנית הולך רגל תחנת אוטובוס ארמון הנציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד