י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האם תוך שנים ספורות בעלי קרקעות יהפכו להיות עשירים?

מדינת ישראל צפויה לגדול בקצב מסחרר • עד שנת 2048 צפויה האוכלוסיה בישראל למנות כ-15,000,000 תושבים – כמעט כפול מכמות התושבים היום, המגמה היא בניה לגובה מכיוון שכמעט לא נותרו עתודות קרקע לבניה במדינת ישראל • לא צריכים להבין הרבה בנדל"ן, על מנת להבין שבעלי קרקעות באזורי ביקוש, יהנו מרווח מהיר וגבוה במיוחד

האם תוך שנים ספורות בעלי קרקעות יהפכו להיות עשירים?
קרקעות לבניה צילום: pixsabay

מדינת ישראל צפויה לגדול בקצב מסחרר. עד שנת 2048 צפויה האוכלוסיה בישראל למנות כ-15,000,000 תושבים – כמעט כפול מכמות התושבים היום, המגמה היא בניה לגובה מכיוון שכמעט לא נותרו עתודות קרקע לבניה במדינת ישראל. לא צריכים להבין הרבה בנדל"ן, על מנת להבין שבעלי קרקעות באזורי ביקוש, יהנו מרווח מהיר וגבוה במיוחד.

מבדיקה שערך 'בחדרי חרדים', לפני כחודש, זירת הנדל"ן הבוערת ביותר כיום בשוק המקומי האטרקטיבי היא העיר רחובות, שעל פי נתוני הלמ"ס נחשבת לעיר בעלת איכות החיים הגבוהה ביותר מבין 14 ערים הגדולות בישראל ומחירי הנדל"ן בה עולים משנה לשנה בעשרות אחוזים.

קרקע ב- 129,000 ₪ בלבד - הזדמנות נדל"נית שאסור לפספס

 תנופת הבנייה העוברת על רחובות מתבטאת בשורה של תוכניות הצפויות להוסיף לה במהלך השנים הבאות כ-20 אלף תושבים וכ-37 אלף דירות. אחד מבין שלושת המתחמים הבולטים בתכנון הבניה, שאושרו על ידי קבינט הדיור בראשות משה כחלון, הוא זה שעתיד להרחיב את העיר מזרחה, אל עבר עתודות הקרקע האחרונות שעוד נותרו לבניה. על פי התוכנית, היקף יחידות הדיור במתחם צפוי לעמוד על 10,000-6,000 דירות, בשטח המשתקע על כ-1,300 דונם. לצד מגורים, שטח של כ-700 אלף מ"ר מיועד למסחר ולתעסוקה.

וכאן מגיעה הבשורה לכל מי שחפץ בהזדמנות נדל"נית שיהיה קשה להשיג שוב ובאזור כה מבוקש: חברת קרקעליסט, מציעה קרקעות אחרונות שנותרו במתחם שכלול בהרחבה העיר רחובות מזרחה, ב- 129,000 ₪ בלבד. השקעה יוצאת דופן שעתידה להניב, על פי הערכות, רווח של עשרות אחוזים בשנים ספורות בלבד!

בחברת 'קרקעליסט', המתמחה באיתור ושיווק קרקעות באזור, מסבירים כי על אף שהקרקע אינה זמינה לבניה מידית,  מכיוון שהיא כלולה בתוך התוכנית, היא בעלת פוטנציאל גבוה יותר לרווח, משום שבעת זמינות לבנייה,  המחירים נוסקים באופן משמעותי.

הקרקע המדוברת ברחובות, הכלולה בתוכנית ההרחבה, מהווה הזדמנות יוצאת דופן להשקעה לאנשים ששונאים סיכון ויש להם סכום כסף להשקעה וחשוב להם להרוויח לעתידם ולעתיד ילדיהם.  

זה הזמן לרכוש קרקע על שמכם בטאבו, לקבל ביטחון במחיר שפוי, בשוק שמחירי הדיור מזמן איבדו את השפיות. 

רוצים לדעת פרטים נוספים? חייגו למספר 072-3952-819  

נדל"ן עסקאות נדל"ן עסקאות קרקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד