י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בדואר צמצמו את תאונות העבודה וקיבלו תו תקן

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: "קבלת תו התקן מעידה על השיפור העצום שביצעה חברת דואר ישראל בשנים האחרונות במגוון רחב של תהליכים, שמשפרים את רמת הבטיחות של העובדים והלקוחות, ומאפשרים סביבת עבודה איכותית"

בדואר צמצמו את תאונות העבודה וקיבלו תו תקן
דואר ישראל - תו תקן צילום: יח"צ

חברת דואר ישראל קיבלה בימים אלו לראשונה תו תקן בינלאומי: ,ISO 45001 תקן בטיחות ובריאות בתעסוקה, שמטרתו לאפשר לארגונים לשפר באופן פרואקטיבי את ניהול הבטיחות בעבודה והבריאות התעסוקתית על ידי מניעה וצמצום של תאונות, מחלות ופגיעה בבריאות בעבודה. התו, הכולל מערכת נהלים והנחיות להבטחת ניהול בטיחות ובריאות בחברה, הוענק על ידי חברת IQC, המכון לבקרה ואיכות, לאחר השלמת הליך ממושך ומורכב של הסמכה, בהובלת דודי בכר, מנהל אגף ביטחון ומבצעים לשעת חירום בדואר.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: "קבלת תו התקן מעידה על השיפור העצום שביצעה חברת דואר ישראל בשנים האחרונות במגוון רחב של תהליכים, שמשפרים בין היתר את רמת הבטיחות של העובדים והלקוחות. אני גאה לציין, כי בתוך שלוש שנים ירדה כמות תאונות העבודה בדואר ישראל ב-70%, כתוצאה ממגוון רחב של מהלכים שביצענו להקפדה בנושא הבטיחות בשיטת S5, המתמקדת בסדר וניקיון של סביבת העבודה, לרבות מיגון ולבוש מתאימים, הדרכות, בקרות ואכיפה".

"אני  מייחס חשיבות רבה", אמר גולדשטיין, "וכולי גאווה, על קבלת תו התקן, המציב אותנו במקום מתקדם לצד חברות מובילות במשק הישראלי והעולמי, שפעלו לקבלת תו תקן זה. בעולם הלוגיסטיקה, ההקפדה על הבטיחות היא תנאי מרכזי להמשכיות, והעובדה שניהול הבטיחות הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה, מאפשרת לנו לשים עליו פוקוס יומיומי בניהול התהליכים ובשמירה על סביבת עבודה בטוחה".

דודי בכר, מנהל אגף ביטחון ומבצעים לשעת חירום בדואר ישראל אמר "בארגונים מודרניים רואים בבטיחות בעבודה ערך עליון, אשר מעבר לשמירה על העובדים, הוא תורם תרומה ישירה למוטיבציה, לפריון בעבודה לצמצום פציעות תעסוקתיות ומחלות, ובסופו של דבר מאפשר התייעלות והגדלת הרווחים". 

תקןISO 45001 מסייע לארגונים רבים ברחבי העולם ללא קשר לגודלם ובמהותם, לשפר את בטיחות ובריאות העובדים, ליצור סביבת עבודה בטוחה, לצמצם סיכונים תעסוקתיים, באמצעות מסגרת ניהול יעילה וברת יישום.

יישום דרישות התקן מביא לצמצום משמעותי בהוצאות, בשעות עבודה וכח אדם הנדרש לטפל בתאונות ומחלות מקצוע וכך מייעל ומשפר תהליכי עבודה בארגון.

דואר ישראל תו תקן תאונות עבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד