י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צברת נקודות, יש לך שאלה?

היוזמה היעילה של עורך הדין לדיני תעבורה

יוזמה חדשה של עו"ד רוני פאלוך, מומחה לדיני תעבורה, יכולה לסייע לנהג שעומד לפני משפט בנושאי תעבורה, לייצג את עצמו בלי צורך בייצוג על ידי עורך דין • כל הפרטים

היוזמה היעילה של עורך הדין לדיני תעבורה
עורך הדין רוני פאלוך צילום: באדיבות המצלם

רבים מהנהגים אינם בקיאים בכל חוקי התעבורה בישראל. ובוודאי לא בהשלכות של נהיגה בניגוד לחוק, לאחרונה קיבלו עשרות אלפי נהגים הודעה כי עליהם לעבור קורס נהיגה מונעת, וזאת לאחר שצברו למעלה מ-12 נקודות או קורס נהיגה ייעודי לעבירות התנועה שנצברו לחובתם למעלה מ-20 נקודות.

המחמירים שבהם שקיבלו למעלה מ-36 נקודות אף רישיונם נפסל לפרק זמן של שלושה חודשים. ככל שמספר הנקודות גדול יותר כך הן נצברות ונשמרות מספר שנים גבוה יותר. בכל מקרה של עמידה לדין, תציג הפרקליטות את העבר התעבורתי של הנהג והשופט יבחן את מספר הנקודות. לדוגמא במקרה של תאונת דרכים, חס וחלילה, יכול להיות שהנהג כלל לא אשם בה, אבל אם יש לו ניקוד גבוה זה יכול להתבטא בגזר הדין. 

מרחב הענישה כיום הוא רחב מאוד. מלבד קנסות כספיים וניקוד, נהג יכול לקבל פסילה על תנאי לתקופה ארוכה, פסילה בפועל, צורך בהתחייבות להימנע מעבירה למספר שנים ויש גם ענישה של  שעות למען הציבור ואף מאסר בפועל.

זאת הסיבה שכדאי לנהג שמקבל דו"ח על עבירה שיש עימה גם נקודות, לנסות ולהיאבק על ביטול הדו"ח או לפחות הפחתה של העבירה כך שגם מספר הנקודות יהיה מופחת או לא קיים בכלל.

היוזמה של עו"ד רוני פאלוך, מ"לויתן פאלוך משרד עורכי דין", היא "הדרכה בהתכתבות", במסגרתה ניתן תמורת תשלום סמלי לקבל הכוונה והדרכה, כיצד ניתן לנסות במסגרת החוק לפעול לצמצום הניקוד או הפסילה. תכנית זו אכן לא כוללת ייצוג משפטי, אולם בהחלט נותנת מענה יעיל ומקורי לכאלו המעוניינים לצמצם את נזקם.

הפונים שולחים את פנייתם עם החומר שברשותם לדוא"ל [email protected]   ונהנים מהדרכה של משרד בעל ותק וניסיון רב בתחום.  מדובר ביוזמה ברוכה בה לעיתים הנהג חוסך לעצמו כאב ראש של תוצאות הניקוד או הפסילה, וזאת תמורת תשלום סמלי של 400 ש"ח.

אכן, לכאורה אין כל השוואה ביחס לייצוג משפטי מלא, אולם בסכום האמור זה בהחלט מצדיק את עצמו, בפרט שבחלק גדול מהמקרים הוא מספק ואין צורך בייצוג מלא.

רוני פאלוך עבירות תעבורה נקודות תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד