י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"הנהג שלנו" ונהגים מסניף אגד הר נוף חילקו מאות משלוחי מנות לילדי שיח סוד

הנהגים בלויית המחנכות, כשלצידם ד., עברו מכיתה לכיתה והעניקו לילדים השמחים את אריזות משלוחי המנות שכללו ממתקים רבים ומגוונים

"הנהג שלנו" ונהגים מסניף אגד הר נוף חילקו מאות משלוחי מנות לילדי שיח סוד
הנהג דניאל יצחקי צילום: יח"צ

דניאל יצחקי, נהג אגד מסניף הר נוף בירושלים וקבוצה מהנהגים בסניף, הגיע בערב פורים למוסד שיח סוד בשכונת רמות וחילקו אריזות משלוח מנות לתלמידות המוסד. דניאל יצחקי זכה בתואר "הנהג שלנו" בעקבות סיפורה המרגש של ד., על היחס והאיכפתיות להם זכתה בכל עת שהסיע אותה ל"שיח סוד", בשכונת רמות. הנהגים בלויית המחנכות, כשלצידם ד., עברו מכיתה לכיתה והעניקו לילדים השמחים את אריזות משלוחי המנות שכללו ממתקים רבים ומגוונים.

היוזמה לחלוקת משלוח המנות היתה יוזמה של נהגי אגד בסניף הר נוף. "אנחנו רגילים יום-יום להסיע ילדים עם מוגבלויות שונות ולהעניק להם כל סיוע אפשרי כדי להקל עליהם את הנסיעה ולהביא אותם בביטחה ליעדם. אך טבעי הדבר, שביקשנו לשמח את הילדים, שרבים מהם נוסעים איתנו ומוכרים לנו היטב. התרגשנו כאשר ראינו את השמחה שהייתה על פניהם כשקיבלו את הפקאל'ך. שמחנו שיכולנו לגרום שמחה ואושר לילדים ועל כך תודנו נתונה להם", אמרו הנהגים שהשתתפו בחלוקה.

סיפורה המרגש של ד., בעצמה תלמידה בשיח סוד, שכבש את ליבם של חבר השופטים ומאות הנוסעים שדירגו את הסיפורים ובחרו ב"נהג שלנו", ביטא את המחוייבות של נהגי אגד לסייע לנוסעים בעלי מוגבלויות.

אגד שיח סוד פורים משלוח מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד