י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת הסבב הבא?

שודרגה ועודכנה אפליקציית פיקוד העורף

שדרוג ועדכון ליישומון החשוב 'פיקוד העורף', המתריע במקרים של אזעקה ו'צבע אדום'. העדכון החדש מייעל את פעולת האפליקציה וכן הופך אותה לנגישה במספר שפות

שודרגה ועודכנה אפליקציית פיקוד העורף
התרעות פיקוד העורף צילום: אתר פיקוד העורף

עדכון גרסה ליישומון פיקוד העורף, שפותח ע"י יחידת מעו"ף באגף התקשוב וההגנה בסייבר, יצא השבוע במכשירי ה-Android וייצא בשבוע הבא גם למכשירי Apple.

לפני תקופה, פיקוד העורף חסם אפליקציות שונות מגישה למערכת ההתרעות על אזעקות לעבר ישראל, זאת בין היתר בשל תקלות שונות ובהם אזעקות שלא דווחו על ידי פיקוד העורף. עלו לא מעט טענות על כך שבאפליקציה הרשמית של פיקוד העורף, ניתן להגדיר רק שלושה אזורים - ולא מעבר.

בהמשך לפניות אזרחים ולצד הרצון לשדרג ולשפר את השימוש בו, בעדכון הגרסה שנעשה, יכולת הבחירה באזורי העניין הורחבה וניתן כעת לבחור עד עשרה אזורי עניין, בנוסף למיקום האזרח בזמן אמת עפ"י מערכת GPS כך יוכל אזרח להיות מיודע למרחב גדול של אזורי התרעה בהתאם לצרכיו ולצורכי משפחתו.

כמו כן, הונגשו אפשרויות השימוש ביישומון ומעתה הן פועלים בארבע שפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. נוסף על שדרוג תוכן היישומון, מערכת התמיכה שודרגה והותאמה לגרסאות מתקדמות של טלפונים חכמים.

היישומון מהווה אמצעי מציל חיים, מתריע בזמן אמת על בסיס שירותי מיקום ומערכת GPS ומספק הנחיות לשעת חירום. בנוסף, הוא אמצעי התרעה משלים לצד אמצעי התרעה נוספים כמו אתר האינטרנט, רדיו, טלוויזיה, ביפרים ומערכת הצופרים. פיקוד העורף פועל כל העת על מנת לשפר את מערכות הפצת ההתרעה לאזרח.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד