י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקפה חריפה

הרבי מסאטמר: הנציגים החרדים הם רוצחי נפשות ישראל • צפו

מתקפה שטרם נראתה ונשמעה כמותה: האדמו"ר מסאטמר תקף בחריפות את הנציגים האשכנזים היושבים בכנסת ישראל ופועלים יחד עם ממשלת הציונים: "בזמן הבחירות פתאום הם נזכרו שיש את גזירת הגיוס וזועקים מרה"  • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו בלעדי מדבריו של הרבי

הרבי מסאטמר: הנציגים החרדים הם רוצחי נפשות ישראל • צפו
האדמו"ר מסאטמר בנאומו צילום: באדיבות המצלם

בשבוע שעבר התקיימה עצרת הסברה והכנה בניו יורק לקראת המעמד הגדול "טהרת הקדוש", שייערך בסוף השבוע באצטדיון 'ארטור אש' כשהמטרה לגייס 12 מיליון דולר עבור מוסדות התורה והקהילות בישראל שמתנתקים מהממשלה ביוזמת האדמו"ר מהרי"י מסאטמר.

בחמישי בערב התקיים מעמד 'דור דעה' לתלמידי וחסידי סאטמר בני למעלה משישים שנה שעוד זוכרים את המלחמות שניהל האדמו"ר ה'ויואל משה' זי"ע נגד המדינה והבחירות.

בשיאו של המעמד נשא האדמו"ר מסאטמר דברים חוצבי להבות ודיבר ארוכות בחשיבות הקמפיין ובתוך דבריו תקף חריפות את מפלגת 'יהדות התורה' וגם כינה אותם "רוצחי נפשות", כפי שניתן לראות בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

בתיעוד ניתן לראות את הרבי תוקף ואומר, "כמו שרואים בגזירת גיוס בנות, בימי הקמת המדינה בעת שגזרו את הגזירה הניעו אמות הסיפים עם מערכה כבידה נגד זה, היום לעומת זה יש שתיקה רועמת. רק מלפני כמה שנים (בממשלת לפיד) הם בעצמם (אגודת ישראל) ארגנו "עצרת מיליון" נגד גזירת הגיוס והכריזו שמה שאם יהיה גזירה אף בחור ישיבה לא יתייצב לצבא. עבר זמן קצר והממשלה התחלפה, הם נעשו שותפים מלאים לממשלת השמד, לא די שהם לא מוחים נגד הגזירות - הם עובדים בשיתוף פעולה עם כל מיני מהלכים להפקיר אלפי לומדי תורה להתגייס לצבא, ואף משתיקים כל קול מחאה אפשרי נגד זה".

כמו כן אמר האדמו"ר, "עכשיו בזמן הבחירות פתאום הם נזכרו שיש את גזירת הגיוס וזועקים מרה שרק ע"י הגדלת הנציגים יכולים לבטל את גזירת הגיוס בנים ובנות, זהו כמו שהנביא אמר לאחאב "הרצחת וגם ירשת?!" הם היו שותפים לרציחה נגד נשמות ישראל ועכשיו נבנו ע"י עושי רשעה בזה הם רוצים לבנות את עצמם".

סאטמר חברי כנסת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד