ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
רפואה שלימה

פצוע הדריסה בירושלים שוחרר לביתו

שבועיים לאחר שנדרס בשער יפו, שוחרר האברך אברהם ארנד מבית החולים אחרי שעבר סדרת טיפולים ונזקק לניתוח ברגלו

פצוע הדריסה בירושלים שוחרר לביתו
אברהם ארנד שנפצע בתאונה צילום: חוננו

האברך שנפצע מדריסה בשער יפו בירושלים לפני כשבועיים - שוחרר לביתו, לאחר שנזקק לטיפולים ולניתוח כתוצאה מהדריסה שלטענת אנשי ארגון 'חוננו' הייתה פיגוע.

הפצוע, אברהם ארנד בן ה-28, אושפז לאחר התאונה בבית החולים שערי צדק בירושלים, שם עבר סדרת טיפולים ונזקק לניתוח ברגלו. הבוקר (שני) הוא שוחרר לביתו כשהוא נזקק לכסא גלגלים ולעזרה.

לפני כשבועיים, בעת שעמד ארנד עם חברו תלמידי ישבה על המדרכה סמוך לשער יפו בירושלים, נפגע מרכב שעלה על המדרכה. לטענתו, הרכב הוסיף ונסע לאחור על מנת לפגוע בהם שנית, ולאחר מכן יצאו שני בני מיעוטים מהרכב והחלו לתקוף את ארנד הפצוע.

מחקירת המשטרה עולה כי מדובר בנהג ללא רשיון נהיגה שעוד לפני התאונה פגע ברכלי רכב נוספים. ארגון חוננו פרסם אתמול את הקלטת הדיווח הראשוני למשטרה של שני בני זוג שהיו עדים לאירוע, שלטענתם מדובר בפיגוע ואלה הוזמנו למתן עדות במשטרה. בהקלטת השיחה נשמעים בני הזוג מבוהלים, ומדווחים על "פיגוע דריסה בירושלים, רצו אליהם עם סכינים. הוא דרס אותו, הצמיד אותו לקיר..".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שמייצג את הפצוע מסר "אנו מאחלים בשם כל עם ישראל שיקום מהיר ורפואה שלמה לפצועי הפיגוע. אנו לא מקבלים את המציאות שהפצוע שניצל בנס מפגיע קטלנית יצטרך לעבור שיקום בו בזמן שהמחדל נמשך, והמחבלים טרם נאסרו וממשיכים להוות סכנה. אנו דורשים פעולה מידית של השר לביטחון פנים והמשטרה, לפני שיהיה מאוחר מידי".

תאונת דרכים שער יפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד