י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כשרות בתי המלון באירופה בחג הפסח

"צריך ידע מיוחד להכשיר בית מלון לפסח הרבה יותר מכשרות מוצרי מזון" כך אמר הגאון הגדול רבי אשר וייס גאב"ד דרכי תורה בישיבת ראשי הצוות של "כשרות רוטנברג RK" • כשר לפסח

כשרות בתי המלון באירופה בחג הפסח
ראשי הכשרות אצל הגר"א וויס צילום: יח"צ

"צריך ידע מיוחד להכשיר בית מלון לפסח הרבה יותר מכשרות מוצרי מזון" כך אמר הגאון הגדול רבי אשר וייס גאב"ד דרכי תורה בישיבת ראשי הצוות של "כשרות רוטנברג RK" בראשות הרה"ג רבי נחמיה רוטנברג, לפני צאתם להכשרת בתי מלון באירופה לקבל אלפי נופשים בפסח בבתי מלון בכשרות RK.

ראשי צוות הכשרות בראשות הרב נחמיה רוטנברג ישבו אצל הגר"א וייס שליט"א ושמעו ממנו הוראות רבות לכשרות בתי המלון. כמו"כ הציגו בפני הרב שאלות רבות.

ראשי צוות הכשרות אצל הגר"א וויס • קרדיט: יח"צ

הרב וייס הוסיף כיוון שלכשרות יש את הידע והנסיון הגדול ביותר לדעתו יש להם את הכלים להכשיר את הבתי מלון כראוי. עוד חידש הרב וייס כי כל מוצרי הניקוי אין צורך בכשרות לפסח אולם מוצרי ניקיון שנוגעים בכלים יש לכתחילה לרכוש "כשר לפסח".

הרב נחמיה רוטנברג שוחח ארוכות עם הרב על בעיות הכשרות שעלו על שולחנו בחודשים האחרונים בהכנות לחג הפסח בבתי המלון באירופה.

הרב יצחק רינגל מנכ"ל הכשרות הציג בפני הרב את ראשי הצוות ולהיכן כל אחד נשלח.

הרב וייס חיזק את הרב רוטנברג והצוות והוסיף שאחרי כל המאמצים הגדולים צריך תמיד להוסיף תפילה שלא יצא תקלה מתחת ידי נותני הכשרות.

ראשי צוות הכשרות אצל הגר"א וויס • קרדיט: יח"צ

 

אירופה פסח כשרות בתי מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד