י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפסד גדול וזעם רב

לאחר איומים של רבנים: הקומזיץ בוטל

למורת רוחם של אלפי בחורי ישיבות שנמצאים בימי בין הזמנים, בוטל קומזיץ שהיה אמור להתקיים אמש בלייקווד וזאת למרות שהוא אמור היה להתקיים לגברים בלבד ועל ידי זמרים מוכרים ומקובלים בציבור | לא רק המארגן הפסיד עשרות אלפי דולרים, התושבים זועמים

לאחר איומים של רבנים: הקומזיץ בוטל
חלק מנגני תזמורת פריילך צילום: יוטיוב

הופעה שתוכננה לאמש (ראשון) בלייקווד, בוטלה ברגע האחרון לאחר שמספר רבנים ועסקנים החליטו לא לאשר את ההופעה, בה היו אמורים להופיע בין הייתר, הזמר בערי וועבר ותזמורת 'פריילך'.

ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי אחד מאנשי הקהילה ארגן מופע קומזיץ לאלפי בחורי ישיבה שנמצאים בחופשת בין הזמנים. בו היו אמורים להופיע מספר זמרים, כשלפני ההופעה מספר רבנים מקומיים היו אמורים לשאת דברים בפני אלפי הבחורים שיחות חיזוק לימי בין הזמנים, אלפי כרטיסים כבר נמכרו, אך ברגע האחרון מספר עסקנים ורבנים איימו על המארגנים כי יפרסמו "קול קורא" שאוסר על הבחורים להגיע להופעה. מארגן האירוע הפסיד בעקבות כך כמה עשרות אלפי דולרים שכנראה לא יוחזרו אליו.

'בחדרי חרדים' שוחח עם כמה מתושבי לייקווד ושמע את זעמם, "כל פעם יש מישהו צר עין שמנסה להרוס תעסוקה לבחורים" כך אומר ל'בחדרי חרדים' אחד מהם, "האירוע הוא על טהרת הקודש, אין שום פריצות, זו אפילו לא הופעה, זה יותר קומזיץ, זה נראה שמישהו מעדיף לראות בחורים מסתובבים ברחוב בחוסר מעש".

הופעה קומזיץ בין הזמנים לייקווד תזמורת פריילך בערי וועבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד