י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הטיפים שלך לאיפור עמיד וזוהר לחג הפסח

איפור עמיד שיחזיק מעמד עד החג בבוקר? מראה שזוף? ואלו צלליות מאירות את עור הפנים? מאיה הבלין מסדרת אתכם עם טיפים לאיפור נכון לחג

הטיפים שלך לאיפור עמיד וזוהר לחג הפסח
איפור צילום: pixabay

אחרי כל השפשופים והמאמץ, הגיע הזמן לעבוד על כולם ולהיראות כאילו לא כל מה שבא לנו לעשות זה לישון. כמה טיפים שיעזרו לכן להראות זוהרות, נקיות ופורחות.

  • בערב פסח אנחנו חייבות איפור עמיד, כזה שיראה יפה אחרי שנסדר, נגיש, נפנה, נשטוף, נגיש שוב, נטאטא ונסדר את השולחן לסעודת החג בבוקר. איפור עמיד ייתן לנו בונוס נוסף - אפשר להתאפר כמה שעות טובות לפני ועדיין להראות במיטבנו כשהאורחים יגיעו, מה שיחסוך לנו המון לחץ ברגע האחרון. לכן אני מליצה בחום להתחיל את האיפור עם פריימר, כזה שיחליק את העור ויכין אותו לאיפור, וגם ישמור עליו עמיד לאורך שעות.
  • טיפ שרלוונטי עכשיו יותר מתמיד: הסתרת כהויות מתחת לעיניים. אם יש מישהי שישנה מספיק בימים של ערב חג, אני רוצה לדעת מה הסוד שלה. ועד שתבוא מישהי כזו, נסתפק בקורקטור - גוון שיתקן לנו את הכהות מתחת לעיניים. זה יכול להיות מוצר ייעודי או פשוט קונסילר בגוון כתמתם או סלמוני, שמנטרל את הכחול-סגול הזה שנוצר לנו שם. מעל הגוון הכתום נמרח קונסילר בגוון העור או בהיר יותר, להארה יפה. כולם יחשבו שאת אחרי שנ"צ מפנקת. שיחשבו.
  • אנחנו נמצאים כבר בתחילתו של הקיץ, והבגדים הבהירים עם האוויר החם, הכי מתאימים לעור שזוף. ומשום שלא יצא לנו לשכב על הגב בים לאחרונה - ברונזר לחימום הפנים יעשה את העבודה וייתן לנו מראה שזוף ופרשי.
  • בשביל ליצור מראה זוהר, אני ממליצה להשתמש בצלליות בגוונים בהירים, שיקלילו את המראה ויתנו לנו אור לפנים.
  • עוד בעניין העיניים: תוסיפו נקודת אור בזווית הפנימית של העין, עם צללית מבריקה בגוון שמנת או שימר. תוספת קטנה אבל משמעותית שתקפיץ עוד יותר את המראה הכללי.
  • שימו מסקרה, ותגזימו איתה. כי זה אף לא באמת מוגזם מידי, וזה מה שעושה לנו את המראה הבובתי שכל כך מתאים לעונה הזו. (וככה היא גם תישאר לנו עד הבוקר).
  • לשפתון מומלץ ללכת על צבע עדין/ ניוד/ ורדרד שכזה, גם עם הוא שפתון עמיד. עם כל המאכלים שאנחנו מכניסות לפה בליל הסדר קשה לי להאמין ששפתון בצבע עז יישאר יפה כמו בזמן שהנחתן אותו, וכמובן שבבוקר הוא כבר לא יראה משהו. לכן שפתון בצבע טבעי ישמש אתכן בצורה הטובה ביותר, וגם אם הוא ימחק או יזוז מעט, זה עדיין יראה נהדר.
  • איך אפשר להתאפר לחג אביבי שכזה בלי שימר שנותן הארה זוהרת ומוציא מאתנו את כל האור שאפשר?! פשוט חובה בעיני. על עצמות הלחיים, בקצה האף ומעל השפה העליונה, או בכל מקום שבא לכן. תתפנקו.
איפור איפור מקצועי איפור לחג איפור עמיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד