י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסגן הודיע על פרישתו

סוף לסאגה באלעד: ש"ס ודגל נכנסים לקואליציה

לאחר סאגה ממושכת בעיריית אלעד: ש"ס ודגל הודיעו - נכנסים לקואליציה של פרוש • "לאחר שהבשילו התנאים ומילוי הדרישות, הוחלט בשני הסיעות להיכנס לקואליציה בעיר אלעד" • במקביל: יו"ר סיעת ש"ס בעיר, צוריאל קריספל, הודיע על פרישתו • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

סוף לסאגה באלעד: ש"ס ודגל נכנסים לקואליציה
גפני, פרוש ודרעי צילום: יונתן זינדל, יעקב לדרמן ואהרן קרון, פלאש 90

לאחר סאגה ממושכת בעיריית אלעד, שנמשכה כמעט חצי שנה מאז הבחירות המקומיות בציר ש"ס-דגל נגד ראש העיר פרוש - הבוקר (חמישי) יצאו סיעות ש"ס ו'דגל התורה' בעיר בהודעה משותפת, בה הן מודיעות על החלטתן להיכנס לקואליציה בעיר.

בהודעה שיצאה לפני שעה קלה נאמר: "לאחר שהבשילו התנאים ומילוי הדרישות הוחלט בשני הסיעות להיכנס לקואליציה בעיר אלעד".

עוד נמסר בהודעה כי "מכאן ואילך יוצאים כולם לדרך חדשה ומשותפת בניהול העיר לרווחת כל תושביה איחולי חג פסח כשר ושמח לתושבי אלעד יחד עם כל בית ישראל". לפי שעה, טרם נחתם הסכם בין דגל וש"ס לפרוש.

במקביל, צוריאל קריספל, יו"ר סיעת ש"ס בעיר ומי שכיהן כסגן ראש העיר אלעד בקדנציה שעברה, ביקש לפרוש מתפקידו. ועל פי הדיווחים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ימנה סגן אחר תחתיו בקואליציה של ישראל פרוש.

גורם בכיר בדגל התורה המעורה בפרטים אומר ל'בחדרי חרדים' "בימים האחרונים התנהל ראש העיר במקביל גם עם ש"ס וגם עם דגל התורה והגיע לשורה של הסכמות עם שני הצדדים מתוך הסכמה רחבה. ראש העיר ביקש להתנהל בנפרד עם שתי הסיעות מתוך רצון טוב. הכל נעשה בהסכמה לצאת לדרך חדשה עם ראש העיר ולסיים ולהשאיר את כל המשקעים מאחור".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב, בשעה 18:00, תתקיים בעיריית אלעד ישיבת מועצה; כאשר על סדר היום עומד מינוי ממלא מקום וסגנים. על פי הערכה אבי שטרן יו"ר 'דגל' בעיר ימונה לסגן וממלא מקום. 

כזכור, הברית בין התנועה הליטאית לש"ס הביאה להליכה לבלוק חוסם מול ראש העיר ישראל פרוש עד למסמוס הבלוק על ידי תמיכת כמה מחברי 'דגל' בתקציב העירייה שהצליח לעבור.

כעת, כך נראה, אחרי האחדות הגדולה בבחירות לכנסת - ההדורים יושרו לשמחת כל הצדדים והאמת והשלום אהבו. 

אלעד ישראל פרוש צוריאל קריספל קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד