ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חצו את הגבול לטאבה?

ה'פגע וברח': נעצר חשוד בשיבוש הליכים

בעוד הנהג ש'פגע וברח' נתון במעצר, נעצר חשוד נוסף שסייע לו להתרחק מזירת התאונה • הוא נחקר כמה שעות לאחר התאונה, מסר גרסה מסוימת ושוחרר, אולם לאחר שביום שלישי עלו סתירות לגרסתו הוא נחקר בשנית ונעצר • פרקליטו ל'בחדרי': "הוא רק עזר לו להגיע הביתה" 

ה'פגע וברח': נעצר חשוד בשיבוש הליכים
זירת התאונה בשכונת רמות צילום: דוברות איחוד הצלה

בזמן שנתנאל סנדרוסי, החשוד שפגע וברח בילד חיים בנימין (11) בן שושנה רייזל ביגלאייזן, שוהה במעצר עד ליום שני הבא, חברו, שלקח אותו טרמפ, נעצר ומעצרו הוארך.

איתיאל (27) נשוי ואב לילדה, תושב שכונת רמות בירושלים, נעצר ביום שלישי, בחשד כי לאחר תאונת הפגע וברח בשכונת רמות בחול המועד, סייע לנהג ואף שיבש הליכי חקירה. החשוד, שלדבריו בזמן התאונה היה בבית הוריו עם כל המשפחה בגבעת זאב, נחקר לראשונה מספר שעות לאחר התאונה, ומסר לחוקרים גרסה מסוימת.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי לאחר שביום שלישי העלתה החקירה במשטרה דברים שונים ממה שמסר, הוחלט לחקור אותו בשנית.

שלשום (שלישי), בוצע חיפוש בביתו על ידי משטרת ירושלים עם צו שופט, הוא נעצר, נחקר שוב ולטענת המשטרה הגרסה שלו השתנתה. החשוד הובא אתמול (רביעי) לבית משפט השלום בבירה, שם המשטרה הגישה לשופט מסמך נוסף בנוגע לטענה שהחשוד מסר בכל חקירותיו, ומזכר נוסף הקשור לחקירה, וביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים.

עו"ד משה בן עזרי פרקליטו של החשוד, אמר ל'בחדרי חרדים' כי למרשו "אין שום קשר לתאונה הזאת בשום צורה שהיא, הוא רק עזר לו להגיע הביתה". לאחר שהתפרסמו הודעות בתקשורת על התאונה, כך מספר עורך הדין, התקשר סנדרוסי לאיתיאל וביקש שיקפיץ אותו הביתה כי אין לו רכב. בזמן הנסיעה, סנדרוסי שאל למה יש כוחות משטרה ואיתיאל השיב לו שמחפשים את המעורבים בתאונה בה נפצע אנושות ילד בן 11.

החשוד נתנאל סנדרוסי בבית המשפט. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"הוא שאל אותו כמה וכמה פעמים אם יש לו קשר לתאונה" אומר עו"ד בן עזרי, "מאחר והוא ידע שהיה אצלו רכב שחור" בדומה לרכב שפגע וברח. "החבר אמר שאין לו קשר והוא לא יודע מה היה בכלל. אני לא חושב שיש חשש לשיבוש הליכי חקירה מאחר והוא היה משוחרר שבוע ימים אם היה חשש אז היה משובש, אבל הוא לא יצר קשר בהנחיה שלי. מה גם שהמעורבים האחרים בכלל לא אותרו".

עורך הדין בן עזרי, ששימש במשך שנים רבות כאחראי בוחנים במחוז ירושלים והביא לפיענוחים בתאונות מורכבות, סיפר לשופט ולחוקר המשטרה, כי הגיעה אליו שמועה כי ייתכן ומעורבים אחרים חצו את הגבול לטאבה במצרים. עו"ד בן עזרי אמר כי התקשר לבוחני המשטרה שייבדקו במחסום טאבה, אם הם חצו את המחסום. "מניסיוני כבוחן תנועה, אני מבין את המשמעות של תאונה מסוג זה, ואני הנחיתי את מרשי לא להתערב ולא לעשות שום דבר שיכול לפגוע בחקירה".

השופט אורן סילברמן אמר כי קיים חשד סביר נגד החשוד, וציין כי אחד המסמכים שהגישה המשטרה "מבסס חשד שיבוש מהלכי משפט" והאריך את מעצרו עד ליום ראשון בשעה 12:00. עם זאת הדגיש השופט, "אינני סבור כי יש הצדקה בשלב זה להשוות בין עניינו של המשיב לבין עניינו של המעורב הנוסף", שמעצרו הוארך בשבוע שעבר עד ליום שני.

פגע וברח תאונת דרכים שיבוש הליכי חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד