ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
העלילה מסתבכת

סייע לחשוד בתאונת פגע וברח: מעצרו הוארך

תאונת הפגע וברח: החשוד בסיוע לנהג נתנאל סנדרוסי, הובא הבוקר בשנית לבית המשפט - שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים

סייע לחשוד בתאונת פגע וברח: מעצרו הוארך
זירת התאונה בשכונת רמות צילום: דוברות איחוד הצלה

תאונת הפגע וברח: החשוד בסיוע לנהג נתנאל סנדרוסי ובשיבוש הליכים בתאונה בה נפצע אנושות ילד חרדי בן 11 בשכונת רמות ושיבוש הליכי חקירה - הובא הבוקר (ראשון) בשנית לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

בהסכמת הטוען המשטרתי ועורך הדין משה בן עזרי, מעצרו של איתיאל בן ה-27 הוארך ביומיים עד ליום שלישי בשעה 14:00. מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד כי פגע בילד ונמלט למשך שבוע עד שהסגיר את עצמו, הוארך בשבוע שעבר עד למחר (שני), אז יובא שוב לבית המשפט.

מצבו של הילד חיים בנימין זאב (11) בן שושנה רייזל ביגלאייזן, עדיין מאושפז במצב קשה מאוד במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק וזקוק לרחמי שמים מרובים. כפי שדווח בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', לאחר התאונה ביום ראשון של חול המועד פסח, איתיאל נחקר במשטרה, מסר גרסה ושוחרר. לאחר שגרסתו לא הסתדרה עם פרטי החקירה, ביום שלישי שעבר בוצע חיפוש בביתו על ידי משטרת ירושלים עם צו שופט, הוא נעצר, נחקר שוב ולטענת המשטרה הגרסה שלו השתנתה.

"אין לו שום קשר לתאונה הזאת בשום צורה שהיא, הוא רק עזר לו להגיע הביתה" אמר ל'בחדרי חרדים' פרקליטו עו"ד משה בן עזרי. לדבריו, לאחר שהתפרסמו הודעות בתקשורת על התאונה, התקשר סנדרוסי לאיתיאל וביקש שיקפיץ אותו הביתה כי אין לו רכב. בזמן הנסיעה, סנדרוסי שאל למה יש כוחות משטרה ואיתיאל השיב לו שמחפשים את המעורבים בתאונה בה נפצע אנושות ילד בן 11. "הוא שאל אותו כמה וכמה פעמים אם יש לו קשר לתאונה" אומר עו"ד בן עזרי, "מאחר והוא ידע שהיה אצלו רכב שחור" בדומה לרכב שפגע וברח. "החבר אמר שאין לו קשר והוא לא יודע מה היה בכלל".

בסיום הדיון של נתנאל סנדרוסי בשבוע שעבר, לפני שעזב את האולם, אמר האב לכלי התקשורת: "שפכו את דמי, שפכו לי את הדם. זה הבן שלי" אך סירב להסביר מדוע בנו לא הגיע למשטרה מאז פרסום תמונתו בכל כלי התקשורת.

פגע וברח תאונת דרכים שיבוש הליכי חקירה הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד