י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אחרי 45 שנה: הדובר המיתולוגי פורש. מי יחליפו?

בעיריית בני ברק נפרדים מהמזכיר והדובר המיתולוגי אברהם טננבוים שהניח את המפתחות לאחר ארבעים וחמש שנים בתפקיד • ישראל כהן ימלא את מקומו

אחרי 45 שנה: הדובר המיתולוגי פורש. מי יחליפו?
עיריית בני ברק צילום: פלאש 90

'מזכיר העירייה ודוברה', כך כונה אברהם טננבוים בעיריית בני ברק, שפרש הבוקר מתפקידו לאחר 45 שנות עבודה.

טננבוים עבד במחיצת אחד–עשר ראשי עיר, ובשל הגיעו לגיל שבו לא ניתן שוב להאריך את כהונתו, לאחר שכבר האריכו כשלוש פעמים לאחר הגיל הקובע פרישה לגמלאות בהתאם לנהלי משרד הפנים, החזיר את המפתחות.

אברהם טננבוים הינו יליד העיר בני-ברק, שזכה לסדנקאות של מרן החזון איש זצ"ל. אביו, הרה"ח רבי דוד טננבוים ז"ל היה מגדולי חסידי ביאלא, וממקורבי האדמו"ר בעל החלקת יהושע זיע"א.

טננבוים עם ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר ז"ל. צילום: דוברות העירייה

לפני 45 שנה, בשנת תשל"ד, נבחר לתפקידו באישור מועצת העירייה. קודם לכן עבד טננבוים בתפקיד מזכיר לח"כ אברהם ורדיגר ז"ל במסגרת סיעת פועלי אגודת ישראל.

את תפקידו מילא אברהם טננבוים אצל אחד-עשר ראשי עיר, ממפלגות שונות, לפי סדר הזמנים: יצחק מאיר ז"ל; מר ישראל גוטליב ז"ל; שמואל וינברג ז"ל; משה אירנשטיין ז"ל; ירחמיאל בויאר, עמוס מר-חיים; מרדכי קרליץ; הרב יששכר פרנקטהל, ח"כ יעקב אשר, חנוך זייברט, ואברהם רובינשטיין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי את מקומו של טננבוים ימלא איש התקשורת והיועץ ישראל כהן, שידיו רב לו בכל מה שקשור לנבכי העירייה כמי שבעבר סיקר בתפקידו כעיתונאי את עיר התורה והחסידות.

מערך הדוברות עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד