ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ביומיים של לחימה

מאות מבנים וכלי רכב נפגעו מרקטות בדרום

קרן הפיצויים ברשות המיסים, פרסמה הבוקר את היקף הנזקים שנגרו לרכוש ביומיים של לחימה בדורם • 522 מבנים ניזוקו, אשקלון היא העיר המובילה בפגיעות

מאות מבנים וכלי רכב נפגעו מרקטות בדרום
פגיעה ישירה באשדוד צילום: פלאש 90

קרן הפיצויים ברשות המסים, מפרסמת הבוקר (ראשון) נתונים עדכניים לגבי היקף התביעות לנזק ישיר שהוגשו בעקבות אירוע הלחימה האחרון, שהתרחש במשך יומיים, מבוקר שבת לפני כשבוע ובמשך יומיים עד לרגיעה והפסקת האש.

על פי הנתונים, 522 מבנים ניזוקו, כאשר העיר בה נפגעו הכי הרבה בתים היא העיר אשקלון, עם 182 מבנים שנגרם להם נזק. בעיר אשדוד 166, קרית גת עם 25 מבנים, שדרות 20 ובשאר הישובים 129.

באשר לפגיעות בכלי רכב, העיר אשדוד ספגה את הכי הרבה פגיעות, 90 כלי רכב. באשקלון ניזוקו 50 כלי רכב, שדרות 4, קרית גת 2 ובשאר הישובים 61 כלי רכב נפגעו מהרקטות.

פגיעות חקלאיות נרשמו בישובי עוטף עזה והם עומדות על 15, וכן נרשמו 10 מקרים של פגיעות נוספות ואחרות. בסך הכל נרשמו 754 פגיעות בכל איזור הדרום.

ברשות המיסים מציינים כי כ-95% מהנזקים כבר נבדקו במהלך השבוע שעבר על ידי צוותי קרן הפיצויים ונמצאים בתהליך טיפול. עוד ציינו כי 6 צוותים של קרן הפיצויים (עובדי הקרן ושמאים/מהנדסים) פרוסים באזורים שנפגעו לצורך טיפול בנזקים ומתן מענה לאזרחים שרכושם נפגע.

שמירה מוצבת בכעשרה מבנים שניזוקו במהלך ימי  הלחימה ועשר המשפחות שפונו לבתי מלון במימון הקרן, שבו לבתיהן או עברו לדיור חלופי.

פגיעה ישירה נפילת רקטה רשות המיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד