י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר כשבעים תאונות

בעקבות התאונות: אייכלר דורש שינוי בהסכם הקואליציוני

ח"כ ישראל אייכלר קורא לחברי הסיעה לדרוש ביטול מסלולי תחבורה ציבורית דו כיווניים לחלוטין | "במדינה מתוקנת אין צורך לדרוש דברים כאלו בהסכם קואליציוני והן היו מתבצעים מאליהם", הצהיר אייכלר

בעקבות התאונות: אייכלר דורש שינוי בהסכם הקואליציוני
פלאש 90

לאחר כשבעים תאונות שהתרחשו בכביש גולדה מאיר, והרוגים במת"צ ז'בוטינסקי שנסגר, קרא ח"כ ישראל אייכלר לחברי הסיעה לדרוש ביטול מסלולי תחבורה ציבורית דו כיווניים לחלוטין.

בעבר נאבק ח"כ אייכלר לביטול המסלולים הללו בכביש גולדה מאיר ובכביש ז'בוטינסקי בפתח תקווה, זאת לאור מספרם הגבוה של מקרי הדמים במקום. למרות המאבק התעקשו במשרד התחבורה להמשיך את פעילותו של המת"צ. וכעת עושים זאת גם ברחוב ירמיהו בירושלים.

ח"כ אייכלר פנה לחברי צוות המו"מ לפעול בהסכם למען מטרה זו, כשלדבריו, "במדינה מתוקנת אין צורך לדרוש דברים כאלו בהסכם קואליציוני והן היו מתבצעים מאליהם. אך היות והוכח שהאטימות השלטונית מתעלמת משפיכות הדמים בעיקר בנושא תאונות הדרכים - אין מנוס מלדרוש זאת כחלק מההסכם הקואליציוני".

על פי הצעתו של ח"כ אייכלר יש לייחד נתיבים לתחבורה ציבורית רק בצד ימין של הכביש בלבד. באופן כזה התחנות תהינה נגישות להולכי הרגל במדרכות והם לא יוזמנו למרכז הכביש תוך סיכון חיים.

אייכלר הפריך את טענות משרד התחבורה על כך שבנת"צ ישנן פניות ימינה ואי אפשר לאכוף כניסת כלי רכב פרטיים: "ניתן להציב מצלמה שתתעד את המכוניות שנוסעות ימינה כחוק, ולקנוס את מי שמנצלים את הנתיב תחבורה ציבורית לנסוע ישר".

"בשילוט מתאים הנהג יראה שיש מצלמה ולא ינצל את הנתיב תחבורה ציבורית. בכל מקרה, שני מסלולי תחבורה ציבורית באמצע הכביש זהו 'בור ברשות הרבים', והממשלה ותומכיה יהיו אחראים לנפגעים במקום", הסביר ח"כ אייכלר.

ישראל אייכלר תאונות דרכים כבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד