ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עשרות נהגים נקנסו

המשטרה 'התלבשה' על כביש הדמים בבירה

כביש הדמים בירושלים שרשם שורת תאונות קשות וקטלניות זכה היום לאכיפה משטרתית ונרשמו בו 40 דו"חות תנועה נגד נהגים שביצעו עבירות

המשטרה 'התלבשה' על כביש הדמים בבירה
תאונת דרכים בגולדה מאיר בבירה, כביש הדמים צילום: אבי גוטליב, חדשות 24

כביש גולדה מאיר בירושלים, מוגדר זה מכבר "כביש דמים", לאור אינספור תאונות קשות וקטלניות שאירעו בכביש זה. לאור כך, המשטרה יזמה מבצע אכיפה החל משעות הבוקר, במהלכה נרשמו 40 דו"חות תנועה נגד נהגים שביצעו עבירות מסוכנות ומסכנות חיים.

מבצע האכיפה של משטרת ירושלים נערך תוך מיקוד ופריסת השוטרים לאורך שדרות גולדה מאיר, בו עשו השוטרים שימוש באופנועים וניידות גלויות וסמויות, על מנת לאתר את אותם נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ובמטרה למנוע את התאונה הבאה.

במהלך המבצע שנערך מספר שעות, רשמו השוטרים 40 דו"חות, כנגד נהגים בגין עבירות מסכנות חיים. נגד 20 נהגים שעשו שימוש בטלפון תוך כדי נסיעה, עשרה נהגים נקנסו בגין עבירות של קיפוח זכות באופן העלול לסכן את משתמשי הדרך. תשעה נהגים נקנסו מאחר ונמצא כי מי מיושבי הרכב לא היה חגור בחגורה או בהתקן ריסון.

כמו כן נקנסו נהגים על נהיגה במהירות גבוהה מהמותר. בנוסף, נעצרו לבדיקת תקינות שגרתית רכבים נוספים.

במשטרה ציינו כי פעילות ממוקדת זו, מצטרפת לפעילויות רבות נוספות המבוצעות מדי שבוע במוקדים השונים ברחבי העיר, וזאת לאחר ניתוח מעמיק של הגורמים המרכזיים לתאונות באותם מוקדים ובמטרה לצמצם את היקף העבירות והתאונות.

כביש דמים מבצע אכיפה משטרת ירושלים שדרות גולדה מאיר דוחות תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד