י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"די ברור שזה מה שיקרה"

מדיבורים למעשים: כך סוללים פעיליה של שקד את דרכה לליכוד

אחד מאנשי לשכתה של איילת שקד, מדרבן את תומכיה להתפקד לליכוד בכדי שתצבור כוח והשפעה לכשתחליט להתמודד ברשימת 'הליכוד' לכנסת הבאה • הוא מסביר כי בשלב זה מדובר ביוזמה אישית שלו; אך די ברור לו שאיילת בדרכה אל מפלגת השלטון • כל הפרטים על היוזמה

מדיבורים למעשים: כך סוללים פעיליה של שקד את דרכה לליכוד
חרדי תומך 'ליכוד' נלהב. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מדיבורים למעשים. פעיליה של שרת המשפטים היוצאת איילת שקד שהפסידה בבחירות האחרונות עם מפלגת 'הימין החדש', החלו להתפקד לליכוד, לקראת התמודדותה על מקום בצמרת הרשימה.

על פי דיווח של הכתב הפוליטי יהודה שלזינגר ב'ישראל היום', אלישיב עמיצור, מי שהיה בצוות לשכתה, קרא בקבוצות וואטסאפ התומכים בשרה הפופולרית, להתפקד לליכוד. 

הוא כתב לתומכים כדלהלן, "אני יוצא כעת מפגישה עם השרה איילת שקד. כרגע התפקיד שלנו הוא להתפקד לליכוד בשיא המרץ. שעון הזמן דורש מאיתנו לעשות זאת ביעילות ובמהירות. בשבוע הבא נסביר לכם איך עושים זאת, ואיך הטופס שלנו ישתייך אוטומטית לאיילת שקד".

בשיחה שקיים שלזינגר עם עמיצור, הוא הבהיר כי "איילת שקד לא אומרת לנו ללכת להתפקד. זו יוזמה שלנו. די ברור שזה מה שיקרה. עד כה התפקדו לא מעט אנשים, היעד הוא 6,000 מתפקדים בעוד חודשיים".

יצוין כי על פי חוקת 'הליכוד' המעודכנת לתאריך יולי 2015, כדי להיבחר למוסדות התנועה, עליו להיות חבר בה לפחות שנתיים וכדי להיבחר לכנסת, עליו להיות חבר בתנועה לפחות שלוש שנים. מסתמן כי הפעילים התומכים באיילת שקד והמעוניינים לראותה מצטרפת לליכוד, מכינים לה את הקרקע בכדי שתתפקד כמה שיותר מהר בכדי לצבור את הוותק הנדרש להתמודדות בבחירות לכנסת.

נזכיר כי איילת שקד התפלגה יחד עם שותפה הפוליטי נפתלי בנט מן 'הבית היהודי' וזאת בעצתו של האחרון. השניים הקימו מפלגה עצמאית בשם 'הימין החדש', ניהלו קמפיין למופת ואף הציגו ברשימתם אישים מרשימים ומפתיעים, אך מסתבר כי קמפיין הגיוועלד שניהל נתניהו ביום הבחירות שתה להם את הקולות הפוטנציאליים, כך שבהפרש של כ-1,600 קולות, שני השרים הפופולריים נותרו מחוץ לכנסת ה-21.

לגבי נפתלי בנט, נראה כי פניו חזרה לעסקים. בנאום פרידה שנשא בטקס פרסי ישראל ביום חמישי שעבר, רמז בנט כי אין בכוונתו לשוב לפוליטיקה, "בחודש האחרון ילדַיי שאלו אותי שאלות. מה המשמעות של מהלומה? איך ממשיכים? הסברתי להם הכול. שמנסים בכל מאודך, שלא מוותרים כל עוד יש סיכוי. וברגע שחוטפים מכה - קמים, לומדים מהטעויות וממשיכים קדימה".

לסיום אמר בנט, "מילה אחרונה, אישית. זכיתי בארבע השנים האחרונות להנהיג את החינוך של כל ילדי ישראל - חילונים, חרדים ודתיים, יהודים וערבים, בדואים, דרוזים וצ'רקסים, כולם היו ילדיי. תודתי העמוקה לכם, אזרחי ישראל, ולבורא עולם, על שהענקתם לי את הזכות לשרת אתכם".

לדבריו, "רק דבר אחד אני יכול לומר: עשיתי הכי טוב שיכולתי למענכם, עם ישראל, העם האהוב שלי. יש עוד כל כך הרבה עבודה, ויש אנשים טובים לא פחות ממני שיעשו אותה. אתם בידיים טובות. אני אוהב את העם שלי, עם ישראל, ואת הארץ שלי, ארץ ישראל, בכל לבי. ואני מבטיח: בכל מקום שבו אהיה, לעולם לא אפסיק לתת כל שאוכל לְעם ישראל", כך מילותיו האחרונות של נפתלי בנט.

התפקדות הליכוד איילת שקד ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד