י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הלב שלי מחולק"

האם בדמעות: "אולי אנחנו בתוך חלום" • צפו

יום לפני ששיכלו את שני הילדים בשריפה נוראית, נודע להורים ראובן ודבורה גינזבורג כי הם מצפים לילד. קצת אחרי השבעה, סיפר הרופא לאם כי בבטנה שלושה עוברים. השבוע היא ילדה שתי בנות ובן • ההורים מדברים: "הלב שלנו משולב בעצב ושמחה" • צפו בתיעוד

האם בדמעות: "אולי אנחנו בתוך חלום" • צפו
האב הנרגש בראיון צילום: צילום מסך

יום לפני ששיכלו את שני הילדים בשריפה נוראית, נודע להורים ראובן ודבורה גינזבורג הם מצפים לילד. קצת אחרי השבעה, סיפר הרופא לאם כי בבטנה שלושה עוברים. השבוע היא ילדה שתי בנות ובן.

"הלב שלנו משולב בעצב ושמחה", אמרו אתמול (חמישי) ההורים בראיון לעופר חדד ב'החדשות' בערוץ 12, ממחלקת היולדות בבית החולים. "ידענו מזה יום לפני השרפה וכבר בשעה שהודיעו לי על השרפה מיד עלה לי משהו שאמרתי: 'וואו, תודה לה' שיש לי עוד אחד בדרך'", שחזרה דבורה.

"אמרנו לו (לרופא) שעוד לא ראו דופק, אנחנו דבר ראשון רוצים לדעת שיש דופק", סיפרה דבורה. "אז הוא אמר לנו: 'אני רואה דופק, אבל לא של שתיים, של שלוש', ואז הוא ממש התחיל לבכות. לאורך כל שבעת החודשים האחרונים פשוט הרגשתי שזה מה שמחזיק אותי". ראובן הוסיף: "הקדוש ברוך הוא הקדים רפואה למכה. פשוט, רפואה".

"הרגשתי איך הילדים שומרים לי. כל לילה כשהלכתי לישון הייתי אומרת להם: 'מתוקים, תשמרו לי על ההיריון'. והרגשתי שהם השמירה שלי. משולב בלב שלנו גם עצב וגם שמחה. אני לא חושבת שזה הקטין את העצב, אבל הרגשתי כאילו הלב שלי מחולק - חצי שמח מאוד מאוד. היום, כשבאנו לפגייה, אמרתי לרובי: 'אני מרגישה שהעצב זז קצת הצידה'".

"עד עכשיו אנחנו לא מאמינים וכל הזמן אני אומרת לרובי: 'אולי אנחנו בתוך חלום'. זה אותם משפטים שאמרתי לפני שבעה חודשים, רק ברוך השם, עכשיו מכזה מקום שמח".

בראיון סיפרה דבורה לעופר חדד, "כשבאתי לפה ללדת שאלה אותי: 'כמה ילדים יש לך?'. אני תמיד עונה חמישה. אני אומרת שניים למעלה ושלושה פה. אבל הם שלי, הם עדיין שלי".

תוך שהיא דומעת מהתרגשות הוסיפה, "כשאני אעמוד השבת ואדליק נרות, זו תהיה לי התרגשות מאוד מאוד גדולה. פתאום לעלות מחמישה נרות ועוד שניים, לעלות לשמונה. זה חלום שלא חשבתי שיהיה".

ביתר עילית שלישייה שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד