י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תגובה ראשונה למאמר

פרבר משיב ללפיד: "אכל חינם, לא סיים בי"ס"

כתב 'בחדרי חרדים' יענקי פרבר, שעשה שירות צבאי מלא ועדיין נקרא מעת לעת למילואים, משיב ללפיד ששירותו הצבאי הסתכם בעיתון הצבאי 'במחנה', לא נלחם פיזית ולא סיכן את חייו: "יאיר לפיד אתה שקרן, אתה שונא חרדים וזולל אותנו לתיאבון" | טור תגובה  

פרבר משיב ללפיד: "אכל חינם, לא סיים בי"ס"
כתב חדשות החוץ של 'בחדרי' יענקי פרבר

יאיר לפיד כתב הערב טור שכולו גיבובי שטויות ושקרים, רק כדי לצאת פחות אנטישמי מכל פעיל אנטישמי מצוי באירופה, לפיד כתב "אני לא שונא חרדים". משפט שקרי בעליל. לפיד מפיץ חדשות לבקרים טענות שקריות ואנטישמיות, לדוגמה שאברכים מקבלים 7,800 שקל לחודש מהמדינה, והוא כמובן לא התנצל אחרי ששיקר לכל המדינה, לפיד מסית נגד החרדים לאורך כל השנים האחרונות, כל פעם הוא עוטף את ההסתה עם "נייר צלופן" אחר. פעם זה דאגה להשכלה החרדית, פעם לשוק העבודה הישראלי. אבל תמיד עם שקרים.

אני באופן אישי לא למדתי באף כולל, גם העבר הישיבתי שלי הוא לא משהו שאפשר לספר עליו, ומי שמכיר אותי יודע שאני ציוני ופטריוט ישראלי, יותר משאני מיינסטרים חרדי. אבל הדברים שכתב לפיד חורים לי, כי החרדים בארץ הם הדגל היהודי, הם ממשיכים את המסורת שלנו, בזכות אלו עם הזקנים והפאות, העם שלנו שרד, לא בזכות אוכלי השפנים.

לפיד לא עשה בצבא כלום, סתם הסתובב שם. יאיר לפיד לא עשה לילה אחד בבסיס, לא סגר שבתות, לא תרם כלום, רק אכל חינם ולא סיים בית ספר, הוא הסתובב עם עותק של עיתון 'במחנה' בבסיס חיל האוויר עם קילו ג'ל על השיער.

האיש שלא למד כלום, לא עשה בצבא כלום, סתם הסתובב שם, נותן מוסר לכל העולם, לפיד ינק שנאה איומה לחרדים מהאבא האנטישמי שלו, שני אנשים שחוץ מלשנוא חרדים לא קידמו את החברה הישראלית בכלום. אני ועוד אלפים בחברה החרדית שלא ממש מתעניינים בחיי בחורי הישיבה או האברכים, קוראים ושומעים את דברי הבלע של לפיד ומצופפים שורות. ככה שאולי כן טוב שיש אדם כמו לפיד, כי הוא גורם לנו להגן על לומדי התורה בכל הכוח.

שנאת חרדים הסתה יאיר לפיד יענקי פרבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד