י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הנערות נבהלו

תיעוד מפחיד: צרחות באוטובוס שעלה באש

בנות אולפנה שנסעו בגוש עציון ספגו בקבוק תבערה שהושלך לעבר האוטובוס בו נסעו והגיבו בבהלה - כפי שניתן לראות בתיעוד שצולם ברגעים הדרמטיים עד להגעת כוחות הביטחון וההצלה | צפו בתיעוד

תיעוד מפחיד: צרחות באוטובוס שעלה באש
בקבוק תבערה הצית על בקדמת האוטובוס צילום: ללא

אוטובוס הסעה של בנות אולפנת אוריה, חלף אתמול בנסיעתו סמוך לצומת ה-T, ומחבלים השליכו לעברו שני בקבוקי תבערה שהתלקחו על השמשה הקדמית של האוטובוס.

הפיגוע אירע אמש כשעה לאחר חצות, במרחק של כ-150 מטר דרומית לצומת ה-T במזרח גוש עציון, וארבע נפגעות חרדה טופלו במקום על ידי כונני הצלה ללא גבולות, מד"א גוש עציון, חלקן נזקקו לסיוע ותמיכה נוספת גם היום.

כפי שניתן לשמוע בסרטון, הבנות שהיו באוטובוס ניסו לחייג לכוחות הביטחון, אך מאחר ומדובר באיזור עם קליטה בעייתית, הן לא הצליחו להוציא שיחות וחששו כי האוטובוס יתלקח.

"באוטובוס היו תלמידות אולפנת אוריה ששבו משבת בנווה צוף", אמר ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן. "כבר אתמול בלילה החלו כוחות צה"ל במרדף אחר המחבלים והשירות הפסיכולוגי של המועצה בקשר עם הבנות והמשפחות".

נאמן הוסיף ואמר כי "מחד, באופן המסורתי, אנו סומכים על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבלים. מאידך קשה לנו להאמין כי בני העוולה יטופלו ביד קשה, כיוון שמערכת המשפט והענישה לא מתייחסת לתקיפות הללו כניסיון לרצח של ממש. אנו דורשים בתוקף מצה''ל, הממשלה ועוד יותר ממערכת המשפט לפעול נגד המפגעים כולל ענישה קולקטיבית שאין מנוס ממנה. לא נשלים עם טרור האבנים והבקתבי"ם נגד יהודים בצירי יהודה ושומרון!".

צומת ה-T גוש עציון בקבוקי תבערה נפגעי חרדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד