י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלי ישי: "לא תהיה הקפאה לייט ולא הקפאה מלאה"

"ירושלים המזרחית, ירושלים המערבית, הדרומית, רמת שלמה, גילה, הר חומה - הרי איש אינו מאמין ששכונות אלו יעברו לידי הפלסטינים בכל הסכם שיהיה – אם יהיה, אז לאסור עלינו בנייה בשכונות הללו? בשום אופן לא נסכים"

אלי ישי: "לא תהיה הקפאה לייט ולא הקפאה מלאה"
יעקב כהן

בראיון המתפרסם הבוקר (ג') בביטאון ש"ס 'יום ליום', אומר שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי, על ההקפאה: "לא תהיה הקפאה לייט ולא הקפאה מלאה". השר מתייחס גם לבנייה בשכונת רמת שלמה בירושלים וקובע: יחידות הדיור שאושרו בתחילת השנה ייבנו.

"ירושלים המזרחית, ירושלים המערבית, הדרומית, רמת שלמה, גילה, הר חומה, ארמון נציב ועוד שכונות רבות - הרי איש אינו מאמין ששכונות אלו יעברו לידי הפלסטינים בכל הסכם שיהיה – אם יהיה, אז לאסור עלינו את הבנייה בשכונות הללו? בשום אופן לא נסכים לדרישה כזאת".

על התקרית המביכה במהלך ביקורו של סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן והחלטת הממשלה בעקבותיה, אומר ישי: "נקבעו נהלים חדשים, שלא יהיו יותר כינוסי ועדות בזמן ביקורי אח"מים, כדי שלא להכשיל את התוכניות, אבל הדירות האלו עוד ייבנו, הן כבר מאושרות בוועדה".

ישי הוסיף כי לא רק שכונת רמת שלמה נמצאת בתכנוני בנייה: "בכל שכונה ושכונה בירושלים. מבחינתי דין רמת שלמה כדין רחביה, ודין רמות כדין קטמון וכל השכונות הן ממש אותו דבר. אנחנו נבנה שם ובכל מקום ומקום ברחבי ארץ ישראל".

השר התייחס גם לדברי הגר"ע יוסף על נושא ההקפאה ועל השיחות עם הפלסטינים ואמר: "הפסק שפסק מרן הרב עובדיה יוסף על שטחים תמורת שלום, היה ונותר בעינו. מעולם לא שינה מרן שליט"א בכהו זה ומקוצו של יוד בכל אלפי פסיקותיו שהוציא מתחת ידיו בכל עשרות שנות הנהגתו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד