י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מדוע שעטה שיירת ראש הממשלה ל'שערי צדק' ביום כיפור?

ראש הממשלה, רעייתו וילדיו יאיר ואבנר, צעדו בערב יום כיפור לבית כנסת בשכונת טלביה בירושלים, מיד לאחר שסיימו את הסעודה המפסקת, שם פגשו את הנשיא • שלוש שעות אחר-כך שעטה שיירת המכוניות לכיוון בית החולים • לשכת נתניהו: "נתניהו ובני משפחתו לא נסעו במהלך יום הכיפורים"

נתניהו עם אבנר
נתניהו עם אבנר

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה, וילדיו יאיר ואבנר, צעדו בערב יום כיפור לבית הכנסת חובבי ציון בשכונת טלביה בירושלים, מיד לאחר שסיימו את הסעודה המפסקת.

ראש הממשלה ישב בבית הכנסת לצד נשיא המדינה שמעון פרס, ולצד ילדיו יאיר ואבנר. נתניהו התפלל תפילת 'כל נדרי' כשהוא עטוף בטלית ונועל נעלי גומי כמקובל בערב זה.

בסיום התפילה נשא נשיא בית הכנסת דרשה בפני מאות המתפללים, ובירך את ראש הממשלה ואת משפחתו. בנוסף בירך את הבן אבנר על זכייתו כחתן התנ"ך של מדינת ישראל, וסגן שני לחתן התנ"ך העולמי. המשפחה שהתקבלה בחום רב לחצה את ידי המתפללים.

בתוך כך מדווח העיתון 'ידיעות אחרונות', כי תושבי ירושלים הבחינו, שלוש שעות לאחר כניסת הצום, בשיירת ראש הממשלה שועטת לכיוון בית החולים 'שערי צדק', דבר שעורר חשש לשלומו של ראש הממשלה.

לאחר בדיקה התברר, כי ראש הממשלה לא שהה ברכב וגם לא מישהו מבני משפחתו. בלשכת ראש הממשלה סרבו לספק הסברים לעניין ורק הודיעו: "נתניהו ובני משפחתו שמרו על קדושת החג ולא נסעו במהלך יום הכיפורים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד