י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הצד שלו - הצד שלה: בשמים

בשמים חדשים לגבר ולאישה - כי מי לא אוהב להתפנק ולפנק? בית האופנה TOMMY HILFIGER משיק את TOMMY HILFIGER BOLD

הצד שלו - הצד שלה: בשמים
יחצ חו

בית האופנה טומי הילפיגר שמח להודיע על שיתוף פעולה ביחד עם שחקן הטניס הטוב בעולם, רפאל נדאל ומשיק את הניחוח חדש לגברים – TH Bold.

כשנשאל המעצב מדוע דווקא בחר ברפאל נדאל, ענה כי "אני שואב השראה מתמדת מההתמדה והלהט שלו לספורט: המחויבות והמסירות המתמידות שלו הן דוגמה לכולם. יש לו סטייל טבעי נטול מאמץ. הוא משעשע ומגניב ולא לוקח את זה ברצינות רבה מדי".

על פי המעצב טומי הילפיגר מקור השם TH Bold הוא להיות נועז ולהשקיע 100% מהאנרגיה שלך במה שאתה עושה. הגבר של TH Bold תמיד שולט במשחק שלו. הוא בעל אופי תחרותי ויש לו סגנון בלתי מתאמץ והרבה ביטחון עצמי.

הניחוח נוצר עבור הגבר המודרני שהינו מלא להט ונחוש לחיות את חייו באופן נועז. זהו בושם רענן וגברי שנוצר עבור המורד שמשחק בכדי לנצח. על פי טומי הילפיגר "הבושם מגלם את המסירות, הלהט והנחישות של רפאל".

Bold חוגג את הרוח של טומי הילפיגר והביטחון שלו – שילוב רב עוצמה וייחודי. הניחוח הוא ספורטיבי ועם זאת מתוחכם. אפשר להשתמש בו בכל שעות היום, מהבוקר עד הלילה, מהמשרד עד לסוף השבוע.

הניחוח נפתח בתמהיל של תווים הדריים פריכים לרבות פומלה, מנדרינה וברגמוט וממשיך עם תווים צמחיים ומתובלים כגון לבנדר והל. ככל שהניחוח ממשיך ומתפתח, תמציות יסמין ופריחת מנדרינה מאזנות את אקורד הבורוניה העצי. הסיומת של הניחוח משלבת אבסולוט של פריחת תפוז עם תווים גבריים רבי עוצמה של ארז, אלגום ווטיבר בצירוף שמסעיר את החושים.

הגבר של TH Bold שולט במשחק כל הזמן עם אופי תחרותי ובטחון עצמי בלתי-מתאמץ. הבקבוק של הבושם הוא כחול צי כהה עם פסים באדום ולבן המרכיבים את הלוגו של TH Bold ומגלמים את הלהט והאנרגיה שהעניקו את ההשראה ליצירתו. האריזה האלגנטית משקפת את ההעזה והאומץ של הגבר של TH Bold.



קרדיט: יח"צ חו"ל



מייקל קורס מכריז על הפרק הבא בקולקציות הבשמים שלו: קולקציית Gold.
שלושת הניחוחות המרכיבים את הקולקציה נבחרו ונבנו בקפידה מתוך מחשבה כי הם מציעים ניחוח לכל מאורע, הלך רוח והעדפה אסתטית אישית.

1. זהב לבן - WHITE LUMINOUS GOLD: מבעבע וחושני, עם פרץ משכר של אגס, יסמין וענבר עם חותמת בהירה ואקזוטית.

2. 24 קארט - 24K BRILLIANT GOLD: נשי ומפתה, 24K Brilliant Gold מנצנץ בניחוח מנדרינה כתומה, פרחים תאוותניים וניצוץ מעורר של תווים עציים.

3. רוז גולד - ROSE RADIANT GOLD: מסחרר ומהפנט, Rose Radiant Gold נפתח עם קרן אור של תבלינים מהבהבים ובמרקם של נשיות מקסימה על מצע של תווים פרחוניים עשירים ומושק עשיר.



הניחוח החדש מבית ארמיס מבטא את האלגנטיות הנקייה של הגבר בן זמננו. שילוב של תווים רעננים וכהים: אשכולית, פרי האלמי (Elemi) ועלים ירוקים ורעננים מעדנים את תווי הערער, הקטורת, הווטיבר ופולי הטונקה.
מחיר מיוחד עד סוף ספטמבר.



בהשראת קו האופק הכסוף והחלק של ניו יורק ואורות העיר הסמוקים, DKNY Fragrance Fall, הניחוח הנשי החדש במהדורה מוגבלת מבטא עוצמה, בוהק ומסתורין

החיות המעוררת של פלפל ורוד וברגמוט איטלקי מפיצה משב נמרץ מהול בפרץ עסיסי של פריחת אננס. הלב הוא תמהיל של תווי ורד טורקי יקר עטוף בעלי אדמונית קטיפתיים ובעלעלי סיגלית ענוגים המדגישים את ההילה העשירה והמפתה של הניחוח.



בושם מותג מתנה אישה חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד