י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מנהלים בש"ס גילו: שכרם קוצץ במשך שנים

מנהלים בכירים ברשת החינוך של ש"ס גילו רק לאחר שנים, ששכרם קוצץ • עתה יקבלו השלמה

כיתה ברשת החינוך של ש"ס. צילום: יעקב כהן
כיתה ברשת החינוך של ש"ס. צילום: יעקב כהן

קיצוץ של שנים: מנהלת בית ספר במעיין החינוך התורני - של ש"ס, פתחה הליך תביעה נגד הרשת. במהלך הגשת התביעה, עלה כי מאז שנת 2011 היא קיבלה שכר מופחת מהמגיע לה - בכל חודש.

בדיקה מעמיקה יותר שנעשתה על ידי עו"ד ראובן ביטון ממשרד עורכי הדין ללום דורני ביטון ושות', גילתה כי היא לא היחידה, ומנהלים נוספים ברשת אף הם קיבלו שכר מופחת.

ממשרד עורכי הדין פנו למנכ"ל מעיין החינוך התורני חיים ביטון, שם עשו בדיקה מעמיקה והשתכנעו שאכן שילמו פחות שכר, והבטיחו כי מיד לאחר חג הפסח הם יגייסו את הסכום, והמנהלים יקבלו תוספת שכר משלימה.

עו"ד ראובן ביטון ממשרד ללום דורני ביטון ושות' אמר ל'בחדרי חרדים' כי יצויין לשבח מנכ"ל רשת החינוך התורני הרב חיים ביטון, "מיד לאחר שנוכח לראות את הטעות, פעל מיד להשגת הסכום החסר והשלמת השכר לכלל העובדים".

"בשנת 2011 כל נושא משרה קיבל תוספת של כ-250 ש"ח לחודש", אומר ל'בחדרי' הרב איתן ידגר, מנהל תלמוד תורה של מעיין החינוך התורני.

"מדובר בתוספת בשכר הבסיסי שעליו מתווספים תשלומים נוספים של גמולים וכו'. בעת חישוב השכר מאז 2011 לא הוסיפו את הסכום הזה, כך שמדובר בכחמש שנים".

"בסך הכל אקבל השלמה לאחר פסח סכום של כ-12,500 ש"ח". האם מדובר בכלל המנהלים או רק למי שפנה? "אני יודע שיצאה הוראה גורפת, שכל עובד שלא קיבל את התוספת מאז 2011, יקבל את ההשלמה לאחר החג" הוא אומר ל'בחדרי'.

את תגובת מעיין החינוך התורני טרם קיבלנו, כשתתקבל נפרסמה.
מעיין החינוך התורני תלושי שכר שס מורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד