י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רבבות מציינים יארצייט האדמו"ר מבעלזא זיע"א

אלפי חסידי בעלזא שבתו השבת במרכז העולמי של חסידות בעלזא בירושלים לרגל כ"א מנחם אב, יום הילולא ה-50 להסתלקות האדמו"ר מוהר"א זיע"א. החל מהערב צפויים רבבות לפקוד את ציונו בהר המנוחות

האדמו"ר מוהר"א מבעלזא זיע"א
האדמו"ר מוהר"א מבעלזא זיע"א

אלפי חסידי בעלזא שבתו השבת במרכז העולמי של חסידות בעלזא בירושלים לרגל כ"א מנחם אב, יום הילולא ה-50 להסתלקות האדמו"ר מוהר"א מבעלזא זיע"א.

החל מהערב (מוצ"ש) צפויים רבבות לפקוד את ציונו של האדמו"ר זיע"א בהר המנוחות. נהירת האלפים אל ציונו תחל מיד עם צאת השבת, ותימשך לאורך כל שעות יום ראשון. בכל בתי המדרש וישיבות חסידי בעלזא בארץ ובחו"ל יערכו במוצ"ש סעודות 'יארצייט' במסגרתן יסיימו את הש"ס.

ביום ראשון בבוקר תתקיים תפילת שחרית בהיכל בית המדרש הגדול בקרית בעלזא בירושלים, בראשות האדמו"ר מבעלזא. לאחר התפילה יעלו אלפי חסידים בראשות האדמו"ר לציון הקדוש.

בשעת אחר הצהריים תיערך סעודת ההילולא המרכזי במרכז העולמי של בעלזא. האדמו"ר מבעלזא יערוך את שולחנו לרגל היארצייט ב'גרויסע שטוב' שבמעונו בקריית בעלזא.

חברת 'אגד' תפעיל קו מיוחד להר המנוחות החל ממוצ"ש בין השעות 21:40-23:20 הלוך, וחזור מהר המנוחות בין השעות 22:30-24:30 - כל 5 דקות. ביום ראשון, יום ההילולא, תעמיד אגד את השרות המיוחד לטובת רבבות העולים החל מהשעה 6:40 בבוקר עד לשעה 20:00 בערב בתדירות של כל 5 דקות.

קווים מיוחדים ייצאו גם מאשדוד ובני ברק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד