י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בכיר בעבודה: לא נישאר בממשלה ללא ש"ס

האם ש"ס תממש את האיומים ותפרוש מהממשלה? הקולות מכיוון מפלגת העבודה, שותפתה העיקרית של קדימה, מעניקים לאלי ישי עוד כוח. נתניהו: "חסרה לבנה כדי להפיל את החומה, והלבנה הזו היא ש"ס"

למה הוא מחכה? אלי ישי
למה הוא מחכה? אלי ישי

"אם ש"ס תצא מן הממשלה, מפלגת העבודה לא תוכל להישאר בה" - כך אמר בימים האחרונים, לפי דיווח באתר YNET, בשיחות סגורות עם גורמים במערכת הפוליטית גורם בכיר בעבודה, המקורב לאהוד ברק.

על פי הגורם הבכיר, פרישתה של ש"ס תביא להקדמת הבחירות, שכן לדבריו "העבודה לא תישאר בממשלת שמאל שנסמכת על תמיכת המפלגות הערביות".

הדברים נאמרו לנוכח האיומים של יו"ר ש"ס, אלי ישי, לפיהם מפלגתו לא תשאר בממשלה אם המשא ומתן עם הפלסטינים יכלול גם נגיעה בנושאי הליבה.

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, הבהיר שוב בסוף השבוע כי נושא ירושלים נדחה לסוף המשא ומתן, אולם בש"ס חוששים כי למעשה, מאחורי הקלעים, מתנהל משא ומתן גם על הנושאים הרגישים ביותר.

בעבודה היו שהעריכו כי בפגישתם ביום שישי (ראה ידיעה נפרדת), דנו אהוד ברק והרב עובדיה גם בנושאים פוליטיים.

במקביל, פועלים באופוזיציה לשכנע את ש"ס לפרוש מהקואליציה, שכוללת כעת רק 67 חברי כנסת, לאחר פרישת ישראל ביתנו. בכנס פוליטי של הליכוד באריאל, אמר בנימין נתניהו: "חסרה לבנה כדי להפיל את החומה, והלבנה הזו היא ש"ס". בכינוס נקבע כי הפעילים וחברי הכנסת של הליכוד יפעלו יחד כדי להפעיל לחץ על אנשי ש"ס, במטרה להפיל את הממשלה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד