י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אטיאס: אפעל בכדי שמתנדבי ההצלה החרדים לא ייפגעו

ראשי ארגון 'איחוד הצלה' נפגשו עם שר התקשורת, אריאל אטיאס, ודנו עמו בהתנכלות של ראשי מד"א כלפי המתנדבים החרדיים. השר הבטיח לפעול בנושא

השר וראשי איחוד הצלה בפגישה. צילום: יח"צ
השר וראשי איחוד הצלה בפגישה. צילום: יח"צ

"אפעל לכך שמתנדבי "הצלה" הדתיים והחרדים לא ייפגעו", כך אמר השבוע שר התקשורת אריאל אטיאס לראשי "איחוד הצלה" שנועדו עימו בפגישה במשרדו בירושלים. לאחרונה עלה אף בכנסת נושא ההתנכלות מצד גורמים בכירים במד"א למתנדבים הדתיים והחרדים במד"א המתנדבים גם בארגוני ההצלה החרדיים.

הנושא עלה לאחר שבתקופה האחרונה בחרו בכירים במד"א דרום וצפון להפעיל לחץ על מתנדבים להפסיק את התנדבותם בארגוני ההצלה החרדים כתנאי להמשך התנדבותם במד"א. בעקבות כך פנו ראשי "איחוד הצלה" לרבנים, שרים, חכי"ם ואישי ציבור רבים שיפעלו בנושא מול הנהלת מד"א.

בשבוע האחרון נועדו ראשי הארגון עם השר לענייני דתות הרב יצחק כהן ועם שר התקשורת אריאל אטיאס במטרה שיסייעו למען פתרון המצב הקיים למען מתנדבי ההצלה והחירום הדתיים והחרדים.

בפגישה שערכו עם שר התקשורת, אמר השר אטיאס לראשי "איחוד הצלה" כי עמדתם ברורה והיא עמדתם של הרבנים והציבור החרדי כולו: "אין צל של ספק כי העובדה שמתנדבי ההצלה החרדים הפועלים בתוך המערכת של מד"א העושים זאת בשילוב עם ההתנדבות בארגוני ההצלה החרדיים עושים זאת לפי דרישת הרבנים וכלל הציבור החרדי הדורשים בידול של המתנדבים הדתיים והחרדיים במד"א בעקבות הצרכים השונים שיש להם בנושאים הלכתיים, צניעות, כשרות, שבת, תקנות, גדרים ועוד."

השר אטיאס אמר כי יכנס לעובי הקורה ויסייע לבקשת "איחוד הצלה" לכך שמתנדבי הארגון יוכלו להמשיך ולהתנדב במד"א ועם זאת גם בארגוני ההצלה החרדיים, למען הקהילה ולהצלת חיי אדם. כמו"כ אמר השר אטיאס כי יפעל לבקשתם, בנושאים נוספים חשובים העומדים על הפרק בכנסת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד