י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תוכנת 'ישראלייף' ייצגה את ישראל ב'ועידת הנשיא'

תוכנת מחשב חדישה, שפותחה עי 'מטריקס', ושמטרתה – הצלת חיים, ייצגה את מדינת ישראל ב'ועידת הנשיא שנערכה בירושלים. "התוכנה שיזמתם ופיתחתם היא גאווה למדינת ישראל", אמר נשיא המדינה, שמעון פרס

אלי ביר עם שלדון אדלסון. צילום: יח"צ
אלי ביר עם שלדון אדלסון. צילום: יח"צ

"התוכנה שיזמתם ופיתחתם היא גאווה למדינת ישראל" כך אמר נשיא המדינה, שמעון פרס, ליו"ר קרן 'ישראלייף', אלי ביר, שייצג את ישראל בועידת הנשיא עם חברות נוספות שנבחרו ע"י הוועדה המכינה.

מתוך מאות חברות, פיתוחים וחידושים טכנולוגיים, בחרה הועדה את 60 הפיתוחים, התוכנות והטכנולוגיות המובילות ששינו וישנו את פני מדינת ישראל. ביניהם נבחרה גם התוכנה שפותחה בחברת 'מטריקס' עבור קרן 'ישראלייף', שמטרתה איחוד בין כוחות החירום והרפואה בישראל, ייעול מערכות החירום והזנקת צוותי חילוץ, רפואה וחירום הקרובים והמקצועיים ביותר, לזירות אירועי חירום בארץ.

יצחק תשובה מאזין לרשת הקשר של צילום: יצחק תשובה מאזין לרשת הקשר של
יצחק תשובה מאזין לרשת הקשר של 'איחוד הצלה' בועידת הנשיא. צילום: יח

במהלך ועידת הנשיא שהתקיימה בבנייני האומה בירושלים בסוף השבוע האחרון, הוקרן סרטון של התוכנה שזכה לתהודה רבה בקרב משתתפי הועידה, ביניהם נשיאים, ראשי ממשלות ובכירי המשק בישראל שרבים מהם התעניינו בה וגילו רצון להשתתף בפיתוחה ובהרחבתה.

במהלך ימי הועידה פגש אלי ביר את בכירי המשק ואנשי העסקים הגדולים בישראל, בראשם שלדון אדלסון, היהודי העשיר בעולם ששימש כנשיא הכבוד של הועידה שהתרגש בעת ששמע על התוכנה החדשה ועל 1300 חובשי 'איחוד הצלה' הפועלים בישראל בהתנדבות להצלת חיים אשר קרן 'ישראלייף' היא המממנת של פעילותם בארץ.

בכירי המשק ואנשי העסקים הביעו את רצונם לסייע להמשך הפעילות הברוכה של המתנדבים בישראל להצלת חיי אדם. ראשי המשק האזינו למערכת הקשר של 'איחוד הצלה' בעת האירוע הקשה באשקלון בו נפלו טילים על קניון והתעדכנו מהמתנדבים בשטח לגבי מצב הנפגעים וכמותם, והעריכו את פועלם כפי שנחשפו אליה בעודם בוועידה.

כאמור, התוכנה הייחודית שפותחה, תיכנס לפעילות מבצעית בתום שלב הפיילוט בעוד זמן קצר, בתקווה כי כלל מערכות החירום והרפואה בארץ ישלבו ידיים למען ביטחון ורווחת אזרחי ישראל. אלי ביר אמר כי "זהו כבוד גדול עבור ישראלייף ועבור מטריקס שפיתחה זאת, ובעיקר עבור מדינת ישראל שמיוצגת בפיתוחים הטכנולוגים כמו זו, כמדינה מפותחת שמתקדמת טכנולוגית כמה צעדים קדימה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד