י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מרת שפרה שפרנוביץ ע"ה

אסון בקהילה החרדית באשדוד: שפרה שפרנוביץ ע"ה, בת 44, בתו של הרב אליהו לוי מירושלים, נפטרה בפתאומיות, והותירה אחריה 11 יתומים, כשהקטנה פעוטה בת שלוש. חשד לרשלנות רפואית

מרת שפרה שפרנוביץ ע"ה
ברוך דיין האמת

ברוך דיין האמת: הקהילה החרדית באשדוד המומה ומזועזעת מהאסון הכבד, עם פטירתה הפתאומית של אשת חיל, שהקימה משפחה לתפארת ולמופת, הגב' שפרה שפרנוביץ ע"ה.

לפני יומיים, בעקבות חולשה, פנתה הגב' שפרה שפרנוביץ ע"ה לבדיקות רפואיות. במהלך בדיקת סיטי שנערכה לה קיבלה, ככל הנראה, חומר לו היתה רגישה. החומר פגע במהירות במערכות גופה שהחלו קורסים.

אתמול (ה) בשעות הצהריים, איבדה את הכרתה בבית החולים תל השומר, ולמרות כל מאמצי הרופאים להצילה ותפילות רבות שנישאו לרפואתה - השיבה בשעה 3.00 לפנות בוקר את נשמתה לבוראה, כשהיא מותירה אחריה משפחה המומה ומזועזעת.

שפרה ע"ה, היא אשת הרב אברהם מרדכי שפרנוביץ, מאנשי החסד הבולטים באשדוד. אביו הוא הרב ישראל שפרנוביץ, מגדולי מחזיקי התורה באשדוד, העומד בראש כמה כוללים בעיר.

אביה של המנוחה ע"ה הוא הרב אליהו לוי, מחשובי חסידי גור בירושלים, ואיש חסד נודע עשרות שנים, ממקימי ובוני הקריה החסידית בחצור הגלילית ומי שבנה את הקריה החסידית החדשה בקרית גת בשנים האחרונות.

הגב' שפרנוביץ הספיקה להשיא רק שניים מתוך 11 ילדיה, ובביתה נותרו עוד 9 יתומים - הקטנה שבהם פעוטה בת 3 שנים.

מכריה מציינים בכאב ובזעזוע את העובדה כי אביה של המנוחה, יבלחט"א הרב אליהו לוי, כבר שיכל בעבר שניים מילדיו. בנו הילד ע"ה ובתו ע"ה, אשה צעירה שנהרגה בתאונה, כאשר אוטובוס התהפך בכביש יוקנעם, בליל ל"ג בעומר, בדרכו למירון, לפני כעשור שנים.

הלוויתה, בה השתתפו המונים, יצאה היום שישי בצהריים מביתה ברובע ז' באשדוד אל הר המנוחות בירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד